Remontoin kylpyhuonetta ja tarvitsen muutamia ylimääräisiä koolinkeja ja sitten huomaan, että koolinkien mitat ovat 44x68 sen sijaan, että olisivat 45x70, kuten on kaikkialla. Talo on rakennettu 1974 (SIAB:n toimesta) ja alueella on varmasti 100 samanlaista taloa.
Mikä mitta se on?
Kai minun pitää ostaa 45x70 ja laittaa ne toiselle puolelle lyhyinä tukipalkkeina?
Vai mitä?
Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
P.S