Hei!

Olen juuri koonnut suuremman mallin viljelylaatikon, olen vain hieman huolissani siitä, että se pullistuu ulospäin pitkiltä sivuilta, kun täytän lavan maalla (sen ei ole tarkoitus jäädä ajotielle..).

Miten te olisitte tehneet?

Riittääkö kaksi tukipalkkia (?) vai pitäisikö minun yrittää kiinnittää s sivut yhteen jonkinlaisella puulla tai vastaavalla?

Kiitos,

bonnlurken

• Ulkona rakennettu suuri kasvilava, jossa on mustat puusivut. Lava on sijoitettu soralle. Taustalla punainen rakennus ja nurmikko.

Paras vastaus

Bonnlurken Bonnlurken sanoi:
Hei!

Olen juuri kasannut isomman mallin viljelylaatikon, olen vain hieman huolissani, että se pullistuu ulos pitkiltä sivuilta kun täytän lavan maalla (se ei ole tarkoitus olla ajotiellä..)

Miten olisitte tehneet?

Riittääkö kaksi tukipalkkia (?) vai pitäisikö yrittää kiinnittää sivut yhteen säännöllä tai vastaavalla?

Kiitos,

bonnlurken

Kun olen tehnyt suurempia laatikoita kuten sinun, olen kirves särmännyt 45x45 ja lyönyt ne maahan sisäpuolelle ja kiinnittänyt laatikkoon. Nämä olen asettanut tasaisin välein. Kuvassa näkyy laatikko, joka on seisonut 6 vuotta. Käytetty hieman suojausta sisäpuolella, sillä puu ottaa paljon osumaa kosteudesta/maasta. Leikkasin pressun ja kiinnitin nitojalla.

Kohopenkki kasvaa vihanneksia tai yrttejä, taustalla valkoiset kaaret. Penkki on tehty puulaudoista, ja reunoilla on muovipeite suojana.

Z Zeke_Varg sanoi:
Kun olen tehnyt suurempia laatikoita kuten sinun, olen tehnyt piikit 45x45 ja lyönyt ne maahan sisäpuolelle ja kiinnittänyt laatikkoon ruuveilla. Näitä olen asettanut tasaisin välein. Kuva näyttää laatikon, joka on ollut 6 vuotta. Sisäpuolelle hiukan suojaksi, koska puu kärsii kosteudesta/maasta. Leikkasin pressun ja kiinnitin sen nitojalla.

[kuva]
Erittäin hyvä! Näin se tehdään.

Kiitos :cool:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.