1 448 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Vakauttaa kotitekoinen viljelylaatikko
Hei!
Olen juuri koonnut suuremman mallin viljelylaatikon, olen vain hieman huolissani siitä, että se pullistuu ulospäin pitkiltä sivuilta, kun täytän lavan maalla (sen ei ole tarkoitus jäädä ajotielle..).
Miten te olisitte tehneet?
Riittääkö kaksi tukipalkkia (?) vai pitäisikö minun yrittää kiinnittää s sivut yhteen jonkinlaisella puulla tai vastaavalla?
Kiitos,
bonnlurken
Olen juuri koonnut suuremman mallin viljelylaatikon, olen vain hieman huolissani siitä, että se pullistuu ulospäin pitkiltä sivuilta, kun täytän lavan maalla (sen ei ole tarkoitus jäädä ajotielle..).
Miten te olisitte tehneet?
Riittääkö kaksi tukipalkkia (?) vai pitäisikö minun yrittää kiinnittää s sivut yhteen jonkinlaisella puulla tai vastaavalla?
Kiitos,
bonnlurken
Paras vastaus
Bonnlurken sanoi:
Hei!
Olen juuri kasannut isomman mallin viljelylaatikon, olen vain hieman huolissani, että se pullistuu ulos pitkiltä sivuilta kun täytän lavan maalla (se ei ole tarkoitus olla ajotiellä..)
Miten olisitte tehneet?
Riittääkö kaksi tukipalkkia (?) vai pitäisikö yrittää kiinnittää sivut yhteen säännöllä tai vastaavalla?
Kiitos,
bonnlurken
Kun olen tehnyt suurempia laatikoita kuten sinun, olen kirves särmännyt 45x45 ja lyönyt ne maahan sisäpuolelle ja kiinnittänyt laatikkoon. Nämä olen asettanut tasaisin välein. Kuvassa näkyy laatikko, joka on seisonut 6 vuotta. Käytetty hieman suojausta sisäpuolella, sillä puu ottaa paljon osumaa kosteudesta/maasta. Leikkasin pressun ja kiinnitin nitojalla.

Erittäin hyvä! Näin se tehdään.Z Zeke_Varg sanoi:Kun olen tehnyt suurempia laatikoita kuten sinun, olen tehnyt piikit 45x45 ja lyönyt ne maahan sisäpuolelle ja kiinnittänyt laatikkoon ruuveilla. Näitä olen asettanut tasaisin välein. Kuva näyttää laatikon, joka on ollut 6 vuotta. Sisäpuolelle hiukan suojaksi, koska puu kärsii kosteudesta/maasta. Leikkasin pressun ja kiinnitin sen nitojalla.
[kuva]
Kiitos
Klikkaa tästä vastataksesi