Hei, olemme juuri tilanneet itsellemme tyylikkään lasikaiteen, jonka suuret osiot ovat 1,5-1,6 m, ja ajattelimme asentaa puisen käsijohteen, mutta tajusimme, että näin pitkät osat ilman tukea saattavat olla heiluvia. Ne kiinnitetään 70x50-tasoteräksellä jokaisen pylvään päälle, mutta useat saumakohdat osuvat pylväisiin, joten ne lepäävät vain 35 mm reunalla.

Luulitteko, että riittää, jos käytetään vain 60-70x40 mm puista käsijohdetta, vai pitäisikö hankkia jyrsityllä uralla varustettu ja ruuvata tasateräs koko matkalle tai jotain? En halua, että se antaa periksi keskellä, jos siinä seisoo ja nojaa.. Onko kovista puulajeista, kuten mahongista, etua lehtikuuseen verrattuna..?
 
Mahongia tulisi joka tapauksessa välttää sademetsien vuoksi.
 
  • Tykkään
  • Haha
John Larson ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.