Olen parhaillaan pakkeloimassa reikiä keittiöni seinissä. Tähän asti olen käyttänyt yksinomaan Casco's husfixiä. Kuitenkin osissa seinää on suuria osia rappausta poissa, ja tarvitaan jopa 1,5 cm pakkelia useille neliömetreille, jotta saadaan tasainen pinta. Jos täytän kaiken husfixillä, se maksaa aika paljon. Minulle tuli mieleen, että täytyy olla muita vaihtoehtoja husfixille, joiden kanssa pärjäisin yhtä hyvin, mutta jotka eivät ehkä maksa niin paljon. Pinnan täytyy olla husfixin kaltainen, eli sen täytyy kiinnittyä hyvin alustaan ja kestää porausta kun se on kovettunut.

Kun olen saanut alustan jonkin verran tasaiseksi, levitän kaikille seinille hienopakkelia, pohjamaalaan ja sitten maalaan lopullisella pintamaalilla.

Olen kiitollinen vaihtoehtovinkeistä.

On olemassa paljon vähemmän plastisia seinätasoitteita, jotka ovat huomattavasti halvempia. Esimerkiksi Finja 360.

Kipsilaasti tai Gypsum Naturgips…

yst. terv. plexi

pleximaster sanoi:
Gipsbruk eller Gypsum Naturgips…

ystävällisin terveisin plexi
Ne kipsimuunnelmat, joita olen käsitellyt, eivät ole vastanneet ominaisuuksia, joita etsin. Ne ovat olleet sekä vaikeita levittää että eivät tarpeeksi kestäviä porattaviksi. Mutta ne vaihtoehdot, joita suosittelet, ovat mahdollisesti enemmän sementtimäisiä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.