Jos saat sisään 165x400 liimapuupalkin 2,5 metrin jännevälin kanssa, voit ajaa panssarivaunun katon päälle. Sitä ei tarvitse laskea enempää.

165x270 voiko se myös toimia? Ilman, että tarvitsee laskea paljon?

Tai mikä on mielestäsi liimapuulle minimimitta, jotta olisi sekä henkseleitä että vyö?

165x270 kelpaa myös. Todennäköisesti toimii huomattavasti pienemmällä koolla, mutta silloin täytyy laskea se tarkemmin. 165x270 kestää 5 tonnia metriä kohden tasaista kuormaa ilman häiritsevää taipumista.

Ok, sitten minun pitäisi tilata sellainen tai hieman korkeampi riippuen hinnasta.
Sitten se ehkä kestää 3 metrin jännevälin?
Jos haluaa isomman lasiosan myöhemmin?

Todennäköisesti, mutta tässä yhteydessä on suuri ero 2,5:n ja 3 metrin välillä.

Sitten se on 2.5m, jotta ei tule tehtyä mitään tyhmää.

• Tykkään
lodin92
  • Laddar…
140x360 tai 140x405?

140x315 vastaa kai noin 165x270?

140x315 on parempi (n. 35 %) kuin 165x270.

Sitten mennään sillä

Se tuli lopulta 165x315, saapuu viikon kuluttua

Mitä pylväitä minun pitäisi käyttää, pitäisikö minun ottaa liimapuuta myös siellä? 165x165 vai riittääkö 45x170 kaksoisina tai 3 sellaista kummassakin päässä?
Ruuvata ja liimata ne yhteen? Korkeus noin 2-2.4m

Ne ovat "vapaasti seisovia" eli noin 0.5m olemassa olevista koolauksista, mutta ajattelin myös laittaa tuet päihin, jotka ruuvataan olemassa oleviin koolauksiin

Näin se näyttää, kun se on frilagt
Frilagd vägg med synliga träreglar, blå presenning bakom.

Onko se vain leikattava ja laitettava paikoilleen?

• Tykkään
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
Se oli siinä, ei ollut mitään painetta joillain listoilla.
Nyt se on paikallaan, täytyy listata ja verhota sisäpuoli, sitten portti paikoilleen

Sisätiloissa keskeneräinen rakennusprojekti, jossa sininen pressu ja metalliset askeltikkaat nojaavat seinään.

• Tykkään
justusandersson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.