Hei hyvää väkeä. Ensiesiintyminen täällä foorumilla, joten hei!

Olen ostanut talon ja muutamme elokuun puolivälissä.

Haluaisin vaihtaa sisäkaton ennen kuin muutamme sisään, mutta olen kohdannut ongelman, että nykyiset levyt ovat kooltaan 400x2400.

Alustava suunnitelmani oli vain kiinnittää nykyinen katto ja korvata se uudemmalla, esimerkiksi huntonit-tyyppisellä, sekä käyttää vanhoja tukipuita. Mutta nykyään myytävät kattopaneelit näyttävät enimmäkseen olevan 300 tai 600?
ja oletan nyt, että nykyisen katon alla olevat tukipuut on sovitettu 400 levyjen mukaan, mikä hankaloittaa asiaa minulle.

joten! Miten etenen, haluaisin mieluummin välttää kittaamisen, tasoittamisen, hiomisen ja maalaamisen.
Onko joku kekseliäs henkilö, jolla on hyvä idea

Ja tietääkö joku, jos 400 levyjä on olemassa tänään? Ja jos on, mikä merkki/toimittaja?

F Femtioelva sanoi:
Hei hyvää väkeä. Ensiesiintyminen täällä g
Forumilla, joten hei!

Olen ostanut talon ja muutamme sisään elokuun puolivälissä.

Haluaisin vaihtaa sisäkattopaneelit ennen muuttoa, mutta olen törmännyt ongelmaan, että nykyiset levyt ovat kooltaan 400x2400.

Alkuperäinen suunnitelmani oli vain ruuvata alas nykyinen katto ja korvata se uudella, esimerkiksi huntonit-tyyppisellä, ja käyttää vanhoja kattopalkkeja. Mutta nykyään myytävät kattopaneelit ovat enimmäkseen 300 tai 600?
ja nyt oletan, että nykyisen katon alla olevat kattopalkit on suunniteltu 400 levyille, mikä vaikeuttaa asiaa minulle.

joten! Miten etenen, haluaisin mieluiten välttää kipsausta, kitkausta, hiontaa, maalausta.
Onko joku nokkela henkilö, jolla on hyvä idea

Ja tietääkö joku, onko 400 levyjä olemassa tänään? Ja jos on, mikä merkki/toimittaja
Ei ole vastausta koskien 400mm levyjä.

Kuitenkin ehkä uudet levyt voitaisiin asentaa toiseen suuntaan, sillä 2400 on tasan jaettavissa 400:llä. Ehkä tyhmä idea, mutta idea kuitenkin.

Ei ole itsestään selvää, että säännöt on sovitettu nykyisen sisäkaton mukaan. Voi yhtä hyvin olla, että sisällä on raakapontti. Helpoin tapa olisi kai vain asentaa uudet kattolaatat suoraan vanhojen päälle?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.