5 933 lukukertaa ·
18 vastausta
6k lukukertaa
18 vastausta
Vaiheet sisäremontissa
Tein päätöksen purkaa vanhan seinän ja olen nyt rakentanut uuden seinän 45x70 koolauksilla, osb:llä ja saneerauskipsillä. Laitoin myös eristystä seiniin, ja siitä tuli tosi hyvä!
Nyt istumme miettimässä huoneen valaistusta. Huone on noin 10 neliömetriä ja huonekorkeus on 2300 mm. Kuinka teen parhaiten, jos haluamme spotit kattoon?
Olimme aiemmin ajatelleet laittaa paneelin kattoon ohueen rimoitukseen. Mutta jos haluamme spotit, mitä meidän pitäisi valita?
Nyt istumme miettimässä huoneen valaistusta. Huone on noin 10 neliömetriä ja huonekorkeus on 2300 mm. Kuinka teen parhaiten, jos haluamme spotit kattoon?
Olimme aiemmin ajatelleet laittaa paneelin kattoon ohueen rimoitukseen. Mutta jos haluamme spotit, mitä meidän pitäisi valita?
LED-spotit toimivat, ne eivät tarvitse lisätilaa ympärilleen koska ne eivät kehitä lämpöä. Halogeeni on "meckigare", koska ne tarvitsevat paljon tilaa voidakseen välttää palovaaran, ja kattoon on tehtävä melko suuret reiät niille.
Olen myös nähnyt vaihtoehtoja varjolistalla katon reunassa ja valonauha/valosarja varjolistassa, niin että siitä tulee valolista sen sijaan.
Olen myös nähnyt vaihtoehtoja varjolistalla katon reunassa ja valonauha/valosarja varjolistassa, niin että siitä tulee valolista sen sijaan.
P
PappasHammare
Jäsen
· Skåne län
· 2 418 viestiä
PappasHammare
Jäsen
- Skåne län
- 2 418 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi