Tein päätöksen purkaa vanhan seinän ja olen nyt rakentanut uuden seinän 45x70 koolauksilla, osb:llä ja saneerauskipsillä. Laitoin myös eristystä seiniin, ja siitä tuli tosi hyvä!

Nyt istumme miettimässä huoneen valaistusta. Huone on noin 10 neliömetriä ja huonekorkeus on 2300 mm. Kuinka teen parhaiten, jos haluamme spotit kattoon?

Olimme aiemmin ajatelleet laittaa paneelin kattoon ohueen rimoitukseen. Mutta jos haluamme spotit, mitä meidän pitäisi valita?
 
LED-spotit toimivat, ne eivät tarvitse lisätilaa ympärilleen koska ne eivät kehitä lämpöä. Halogeeni on "meckigare", koska ne tarvitsevat paljon tilaa voidakseen välttää palovaaran, ja kattoon on tehtävä melko suuret reiät niille.

Olen myös nähnyt vaihtoehtoja varjolistalla katon reunassa ja valonauha/valosarja varjolistassa, niin että siitä tulee valolista sen sijaan.
 
P
strevert sanoi:
.............
Ajattelin laittaa 10mm OSB-levyn sen jälkeen, kun olen asentanut eristyksen.
OSB ei anna hienoa pintaa. Ei tapetointiin eikä maalaukseen.
Kipsilevy päälle on varmaan tarpeen, jos haluat hyvän pinnan.
 
TheStills sanoi:
OSB:llä ei tule hienoa pintaa. Ei tapetoitavaksi eikä maalattavaksi.
Kipsilevy päälle on varmaan tarpeen, jos haluat hyvän pinnan.


Joo aivan, en ollut tarpeeksi selkeä viestissäni alussa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.