Hei!
Tällä hetkellä talossa on julkisivun kattopaneelit, jotka on tehty jonkinlaisesta "paperimateriaalista". Remontin aikana tasoitin kaikki saumat, liimasin paperisuikaleet kaikkiin saumoihin ja tasoitin sitten koko katon leveästi.
Talven jälkeen nämä saumat ovat halkeilleet melko pahasti. Tämä oli minulle 50/50 kokeilu, voisiko se kestää vai ei, ja ei, se ei toiminut ollenkaan.
Nyt kysymykseeni: ajattelin repiä alas olohuoneen katon ja asentaa uuden. Talo on rakennettu -91, jonkinlainen naularima yläpuolella, CC-mitta epäselvä.
Ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä materiaaleista ym., joita minun tulisi käyttää? MDF? Yksittäinen kipsilevy? Kaksoiskipsilevy? Jotta välttyisin halkeamilta, koska talo on puuta ja liikkuu.
Myös kiinnitystekniikkavinkkejä otetaan vastaan.
Ystävällisin terveisin, RakentajaMartin