K
Mutta olisiko vakauden ja ympäristön kannalta etu ruuviliimata 21 mm vaneria 22 mm lattialastulevyn sijaan?

Ehdottomasti! Mielestäni kyllä. Uskon, että plywood sisältää vähemmän liimaa kuin lastulevy. Lisäksi lastulevyillä on melko huonot staattiset ominaisuudet, ovat raskaita ja muotoutuvat helposti pysyvästi. Lastulevylattia näyttää ajan myötä vesipinnalta, jossa on pieniä aaltoja. Lastulevyillä on vain yksi hyvä ominaisuus, ne ovat halpoja. 21 mm rakennevaneri on fantastisen jäykkä materiaali.

• Tykkään
Oldboy
  • Laddar…
Nyt olen liimannut ja ruuvannut 45x195 kummallekin puolelle kaikkia 14 kpl 70x195:stä. Siellä, missä raskaat huonekalut tulevat seisomaan, olen myös asettanut 90x195 liimapalkin, yhteensä 4 kpl.

Sitten ei olekaan pitkään, kunnes sinulla on täysin tiivis välipohja?

Ajaatko edelleen c/c noin 300mm vai onko se 570-jotain?

Joten sinulla on nyt 14 kpl 160x195 palkkeja?

Hiekka on muuten erinomainen äänen ja värähtelyjen vaimennin.

Erinomaista! Ei mikään voita tukevia vehkeitä. :thumbup:
Tulee hyvä fiilis tietää, että lattiassa on 7x8" massiivisia palkkeja. Siitä voi tulla kylmiä väreitä. :)

S spaxx sanoi:
Nyt liimasin ja ruuvasin 45x195 kummallekin puolelle kaikista 14stä 70x195:stä. Missä raskaat huonekalut tulevat olemaan, sijoitin myös 90x195 liimapuun, yhteensä 4 kpl.
Tuliko siitä hyvä? Olen harkinnut samanlaista ratkaisua, mahdollisesti metallipalkilla kummallakin puolella, kun jänneväli on 7 m.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.