Moi! Minulla on mielessäni kysymys, jota olen itse yrittänyt ratkaista, mutta se ei ole toiminut kovin hyvin. Ostin tammisen ruokapöydän. Pöytä on aika korkea ja melko keinuva. Yritin ruuvata siihen L-muotoisen metallikappaleen vakauttamiseksi, mutta se ei onnistunut kovin hyvin! Onko teillä vinkkejä mitä voisin tehdä, jotta se toimisi? Kiitos!!!!