3 520 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Vahvike, ja 70-luku... pilailevatko he kanssani?

Pitäisikö minun odottaa, että se näyttää tältä koko portaikon ja parvekkeen...?
Vaikuttaa siltä, että 70-luvulla ei ollut pulaa raudoitustangoista ja niiden purkaminen ei ole mitään mukavaa...
Tiedänpähän ainakin, että talo ei ainakaan heti romahda...
Oli täsmälleen sama määrä raudoitusta parvekkeessa, joka purettiin talostamme, joka rakennettiin 50-luvulla.
Sahaa sopivan kokoiset viillot, niin voit katkaista isompia osia, vaatii hieman työtä, mutta toimii hyvin, kun saa homman haltuun.
Sahaa sopivan kokoiset viillot, niin voit katkaista isompia osia, vaatii hieman työtä, mutta toimii hyvin, kun saa homman haltuun.
Onko tuo paljon raudoitusta? Vai tarkoitatko 70-luvulle paljon?anders07 sanoi:
Aiheesta: kun puretaan, betoni leikataan mahdollisuuksien mukaan. Useita kertoja tehokkaampaa kuin käsin piikkaaminen.
Osittain raudoituksen vuoksi. Lisäksi roskaa tulee vähemmän. Vain lohkoja, jotka on helppo nostaa säkkikärryyn.
Näin, 9 vuotta myöhemmin, en oikeastaan muista mitä tarkoitin... Luulen, että olin turhautunut siitä, että se edistyi hitaasti ja oli hankalaa...E Erik Salhammar sanoi:Tarkoitatko, että tuo on paljon raudoitusta? Vai tarkoitatko 70-luvun näkökulmasta?
Aiheeseen liittyen: kun puretaan, betoni katkaistaan mahdollisuuksien mukaan. Useita kertoja tehokkaampi kuin käsin piikkaus.
Osittain raudoituksen vuoksi. Sitten syntyy myös vähemmän likaa. Vain lohkoja, joita on helppo ottaa säkkikärryllä.
Mutta kyllä, järkyttävän paljon rautaa oli siinä parvekkeessa...
Klikkaa tästä vastataksesi