Betoniseinän leikkaus, jossa betoniteräsverkko näkyy. Osa vanhaa rakennetta, joka on purettu osittain.

Pitäisikö minun odottaa, että se näyttää tältä koko portaikon ja parvekkeen...?

Vaikuttaa siltä, että 70-luvulla ei ollut pulaa raudoitustangoista ja niiden purkaminen ei ole mitään mukavaa... :mad:
Tiedänpähän ainakin, että talo ei ainakaan heti romahda...

Minulla oli jotain vastaavaa parvekkeellani - Täysin järkyttävän paljon harjaterästä käytettiin 50-luvulla!

Hyvä ja raskas kone, niin rakennat akselit hetkessä! Onnea matkaan!

Oli täsmälleen sama määrä raudoitusta parvekkeessa, joka purettiin talostamme, joka rakennettiin 50-luvulla.

Sahaa sopivan kokoiset viillot, niin voit katkaista isompia osia, vaatii hieman työtä, mutta toimii hyvin, kun saa homman haltuun.

Ja, huh, tämä ei ollut hauskaa... Pitää varmaan vuokrata vielä isompi kone. Aivan mahdotonta saada sitä irti ilman että siitä tulee pikkukiviä...

• Tykkään
Kramla
  • Laddar…
anders07 anders07 sanoi:
[kuva]

Pitäisikö odottaa, että se näyttää tältä koko portaikon ja parvekkeen alla...?

Vaikuttaa siltä, ettei raudoitustangoista ollut pulaa 70-luvulla, ja sen pois piikkaaminen ei olekaan mitään hauskaa... :mad:
Tiedän ainakin, ettei talo varmaankaan romahda ihan heti...
Onko tuo paljon raudoitusta? Vai tarkoitatko 70-luvulle paljon?

Aiheesta: kun puretaan, betoni leikataan mahdollisuuksien mukaan. Useita kertoja tehokkaampaa kuin käsin piikkaaminen.
Osittain raudoituksen vuoksi. Lisäksi roskaa tulee vähemmän. Vain lohkoja, jotka on helppo nostaa säkkikärryyn.

E Erik Salhammar sanoi:
Tarkoitatko, että tuo on paljon raudoitusta? Vai tarkoitatko 70-luvun näkökulmasta?

Aiheeseen liittyen: kun puretaan, betoni katkaistaan mahdollisuuksien mukaan. Useita kertoja tehokkaampi kuin käsin piikkaus.
Osittain raudoituksen vuoksi. Sitten syntyy myös vähemmän likaa. Vain lohkoja, joita on helppo ottaa säkkikärryllä.
Näin, 9 vuotta myöhemmin, en oikeastaan muista mitä tarkoitin... Luulen, että olin turhautunut siitä, että se edistyi hitaasti ja oli hankalaa...

Mutta kyllä, järkyttävän paljon rautaa oli siinä parvekkeessa...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.