11 908 lukukertaa ·
87 vastausta
12k lukukertaa
87 vastausta
Seinäkiinnike ulottuu 65 cm molly-tulpalla?
Mutta silti he itse ilmoittavat, että se kestää jopa 60 tuumaa ja 30 kiloa? Silloinhan sen pitäisi tietysti kestää oikealla asennuksella, muuten se olisi valheellista markkinointia.Nyfniken sanoi:
Ei ikinä.Tegge sanoi:
Se tulee toimimaan niin kauan kuin sinulla ei ole kolmivuotiasta kylässä. Tai kulje TV:n ohi ja kompastu. Tai jos nivel alkaa jumittaa niin joudut nyökkäilemään sen kanssa. Tai joku vieras yrittää vetää sen väärästä päästä. Tai kumarrut sen alle ja nouset ylös ja lyöt pääsi siihen. Tai jos saat sähkökatkon ja vahingossa törmäät siihen. Tai.... jatkanko vielä?
Tee kuten pitää tai uskottele itsellesi, että mitään odottamatonta ei koskaan tapahdu kotonasi. Mutta silloin olisi oikein, jos ottaisit yhteyttä, kun TV makaa lattialla ja sinulla on reikä seinässä.
He näyttävät asennuksen puusäätimeen manuaalissa syystä.
Ahap.Nyfniken sanoi:
Ei koskaan elämässä.
Se toimii niin kauan kuin et ole saanut kolmivuotiasta vieraaksi. Tai kulje ohi TV:n ja kompastu. Tai saranat alkavat jäykistyä ja joudut nytkyttelemään vähän. Tai joku vieras yrittää vetää sen väärästä päästä ulos. Tai kyyristyt sen alle, nouset ylös ja lyöt pääsi siihen. Tai saat sähkökatkon ja törmäät siihen. Vai... pitäisikö minun jatkaa?
Tee asiat oikein tai vakuutat itsellesi, ettei mitään odottamatonta koskaan tapahdu kotonasi. Mutta silloin olisi suotavaa, jos ilmoittaisit, kun TV on lattialla ja seinässä on reikä.
He näyttävät puuhun kiinnittämisen ohjeissa syystä.
Olen vain utelias nyt, puhutko omista kokemuksista? Vaikutat hyvin varmalta siitä että se todella ei kestä, "Ei ikinä"...Nyfniken sanoi:
Ei ikinä.
Se toimii niin kauan kunnes sinulla ei ole kolmi-vuotiasta vierailijaa. Tai ohitat television ja kompastut. Tai nivelet alkavat jumittaa niin että sinun täytyy nykiä vähän. Tai joku vieras yrittää vetää sitä väärästä päästä. Tai kumarrut sen alle ja nouset ylös isket pääsi siihen. Tai saat sähkökatkon ja kävelet siihen. Vai... jatkanko vielä?
Tee niinkuin pitää tai vakuutat itsesi siitä että mitään odottamatonta ei koskaan tapahdu kotonasi. Mutta silloin olisi kohteliasta jos ottaisit yhteyttä kun televisio on lattialla ja sinulla on reikä seinässä.
Neuvoja asennetaan manuaalien mukaan puutukkiin syystä.
Näyttää siltä, että täällä on useita henkilöitä, jotka ovat tehneet samanlaisen asennuksen kuin TS on tehnyt ja epäonnistuneet... kun ajattelee kaikkia vastauksia, jotka tulevat.
Mielipiteet ovat yksi asia, kokemukset toinen.
Jätän keskustelun sanomalla seuraavaa:
Viimeisen 15 vuoden aikana asennettujen näyttöjen määrä: Arviolta 1500–2000 kpl. Näyttöjen määrä, jotka ovat pudonneet: 0 kpl
Toivon, että saat kiinni näyttösi TS, riippumatta siitä, miten se saadaan ylös. Ja älä unohda, että kaikki todella haluavat sinulle hyvää
Hyvää jatkoa!
Mielipiteet ovat yksi asia, kokemukset toinen.
Jätän keskustelun sanomalla seuraavaa:
Viimeisen 15 vuoden aikana asennettujen näyttöjen määrä: Arviolta 1500–2000 kpl. Näyttöjen määrä, jotka ovat pudonneet: 0 kpl
Toivon, että saat kiinni näyttösi TS, riippumatta siitä, miten se saadaan ylös. Ja älä unohda, että kaikki todella haluavat sinulle hyvää
Hyvää jatkoa!
Sinun täytyy ymmärtää, miten "mollyplugg" eli kipsilevyankkuri toimii. Suhteellisen pienet metallisiivekkeet laajenevat kipsilevyn takana olevaan tyhjään tilaan ja painavat kipsin takasivua vasten. Tämä kestää, uudessa kipsilevyssä, ilmoitetut maksimipainot valmistajan tai jonkun muun tekemien testien mukaan. Ongelma on, että kipsi ei ole puuta tai metallia, se on haurasta materiaalia. Eli, kun tapahtuu liikkeitä tai muuta, on riski, että kipsilevy rikkoutuu, halkeaa tai murtuu. Ankkurin takaosa voi painua kipsiin jne.Tegge sanoi:
Kun ruuvaat puuhun, yllä oleva ei voi tapahtua.
Jos haluat kiinnittää TV:si tai keittiökaapin kipsilevyankkurilla, se on, kuten muutkin ovat ilmaisseet, "hulluutta".
Olen myynyt sitä seinäkiinnikettä (ja muita) kaupassa monta vuotta ja voin todeta, että se kiinnitysjärjestelmä seinäkiinnikkeelle on huono eikä sellainen jota käytetään korkealaatuisissa kiinnikkeissä. Hyvissä kiinnikkeissä (suuremmille tv:lle) on levy seinää vasten, joten voima jakautuu hieman enemmän. Mitä tulee siihen, kuinka paljon plugi kestää painoa, se on alaspäin suuntautuvaa vetoa tyyliin koukku, ei ulospäin suuntautuvaa voimaa kuten sinulle tapahtuu. Monille asiakkaille vuosien varrella kävi niin, että tv-kiinnike seinää vasten löystyi, en koskaan kuullut, että joku olisi pudonnut. Tämäntyyppisiä kiinnikkeitä myytiin enimmäkseen 32 tuumaan saakka, ei kuten nämä isot kiinnikkeet.
Maalatun vanerin asettaminen kahden paksun päälle toimii tosi hyvin ja se käy nopeasti. Niin kauan kuin tv on suurempi kuin 40", tulet varmasti piilottamaan koko levyn television taakse joka tapauksessa.
Maalatun vanerin asettaminen kahden paksun päälle toimii tosi hyvin ja se käy nopeasti. Niin kauan kuin tv on suurempi kuin 40", tulet varmasti piilottamaan koko levyn television taakse joka tapauksessa.
... aivan - ja kaikki tämä on myös sanottu siinä toisessa ketjussa, johon linkkasin yllä. Joten nyt molemmilla ketjun aloittajilla pitäisi olla kaksin verroin tietoa. Toinen ketjun aloittaja vaikutti kuitenkin olevan myöntyväisempi ja otti kaiken todennäköisyyden mukaan vastaan neuvot, joita hän itse kysyi.
Onko sinulla ystävä tai vastaava, jolla on säännönhakija (tai osta yksi 200kr:lla). Silloin voit nähdä, onko sinulla sääntö siellä, mihin olet asettanut sen. Muuten olisin laittanut sinne vähän aligatoritulppaa. Ei ole yhtä ruma kuin Molly ja kestää erittäin monta kiloa.