P
Uskotteko, että se kestää, jos kiinnitän vanerilevyn kahteen tukipalkkiin kipsiseinän ulkopuolella ja sitten kaiken vaneriin?

• Tykkään
FreQa
  • Laddar…
Thomas59
Seinäkiinnikettä Kjellilta, aiemmassa viestissä, ei tarvitse levyä taakse. Pysyy ilman ongelmia 4 Togglerilla. Hyvällä marginaalilla.

• Tykkään
Okarlsson
  • Laddar…
Tegge sanoi:
Luuleko, että se pysyy paikoillaan, jos kiinnitän vanerilevyn kahteen koolaukseen kipsiseinän ulkopuolelle ja sitten kaiken vanerilevyyn?
Kyllä. Vanhan kiinnityksesi kanssa siis.

• Tykkään
FreQa
  • Laddar…
P
Okarlsson Okarlsson sanoi:
Japp. Med ditt gamla fäste alltså.
Täydellistä. Jos huomaan, että kiinnike alkaa löystyä, ratkaisen ongelman vanerilevyllä.

P
Thomas59 Thomas59 sanoi:
Seinäteline Kjelliltä, aiemmassa viestissä, ei tarvitse taakse mitään levyä. Pysyy ilman ongelmia 4 Togglerilla. Hyvällä varmuudella.
Okei.

Tegge sanoi:
eller är det något att oroa sig för?
En jaksa analysoida, miksi analysoit liikaa sitä, mitä analysoit, mutta jos olisi analysoitu sitä, mitä hyökkäät tekstissä siihen, mitä analysoit tekstissä tähän analysoivassa viestissä, niin analysoivasta näkökulmasta olisin analysoinut, miksi analysoit niin hemmetin paljon. Oletko insinööri? Lopeta ylianalysointi ja vain kokeile? Toimiiko se, niin se toimii, mutta sitä et varmaan koskaan uskalla kokeilla kuitenkaan (hyvässä mielessä, en tarkoita olla välinpitämätön). Oikeasti.

Tegge sanoi:
Kiitos Carl-Jo-han.
Ole hyvä Tegge :)

P
C Carl-Jo-han sanoi:
Ole hyvä Tegge :)
Olen analyytikko

• Haha
FreQa
  • Laddar…
Tegge sanoi:
Olen analyytikko
Kyllä, se huomataan. Kokeile joskus päästää ohjat käsistäsi ja tehdä jotain käytännöllistä. Se on aika vapauttavaa. Mutta kaikki eivät ole sellaisia, joten ymmärrän, että se voi olla vaikeaa. Itse olen päinvastainen. Tulen helposti hulluksi ihmisistä, jotka analysoivat liikaa.

P
C Carl-Jo-han sanoi:
Joo kiitos, se huomaa. Kokeile päästää ohjaksista irti ja olla käytännöllinen kerrankin. Se on aika vapauttavaa. Mutta kaikki eivät ole suuntautuneet siihen suuntaan, joten ymmärrän, että se voi olla vaikeaa. Itse olen päinvastoin. Tulen helposti hulluksi ihmisistä, jotka analysoivat liikaa.
Olen, en kotona. En paikan päällä. En voi tehdä mitään sille, ymmärrätkö

Tegge sanoi:
Olen, en ole kotona. En paikalla. En voi tehdä asialle mitään, ymmärrätkö
Ok. Joten kuka on kotona
Tegge sanoi:
Olen, en ole kotona. En paikalla. En voi tehdä asialle mitään, ymmärrätkö
Ok. Tuntuuko sinusta, että se on vaikeaa sinulle, ettet voi tehdä asialle mitään?

P
:crysmile:
C Carl-Jo-han sanoi:
Ok. Joten kuka on kotona

Ok. Tuntuuko sinusta vaikealta, ettet voi tehdä asialle mitään?

C Carl-Jo-han sanoi:
Ok. Joten kuka on kotona

Ok. Tuntuuko sinusta vaikealta, ettet voi tehdä asialle mitään?
"Miksi haluat tietää kuka on kotona :crysmile:tämä on rakennusfoorumi? Olen tyytyväinen kaikkiin viisaisiin vastauksiin, joita saan, ja tämä saa olla viimeinen viesti tässä ketjussa. Kiitos paljon avusta.

Saitko näytön seinälle? *utelias

• Tykkään
Papphammar666
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.