Hei.

Olen purkanut vanhan helmipaneelin, joka on ollut seinillä takkahuoneessa siitä asti, kun talo oli uusi (1978). Tarkoituksena on tehdä seinä kipsilevystä.

Nyt minulla on jäljellä vaakasuorat koolaukset, joiden CC on 800 mm, eikä yhtään pystysuoraa koolausta. Erilaisten syiden vuoksi en halua purkaa näitä koolauksia, joten ajattelin kysyä teiltä, mitä vaihtoehtoja minulla on.

Voiko näihin koolauksiin laittaa OSB-levyn ja sitten kipsilevyn ilman pystysuoria koolauksia? Vai tuleeko siitä liian epävakaa?
 
Narren666
S StevieGee sanoi:
Hei.

Olen repinyt alas vanhan helmipaneelin, joka on ollut seinillä oleskeluhuoneessa talon rakentamisesta asti (1978). Ajatuksena on tehdä siitä kipsiseinä.

Nyt minulla on vaakatasossa koolaukset CC 800 mm välein, eikä ollenkaan pystykoolauksia.
Eri syistä minulla ei ole halua repiä alas näitä koolauksia, joten ajattelin kysyä teiltä, mitä vaihtoehtoja minulla on.

Voiko näihin koolauksiin laittaa OSB-levyn ja sitten kipsilevyn ilman pystykoolauksien upotusta? Vai tuleeko siitä liian huojuva?
Et voi laittaa 45*45 väliin 800, niin uusi CC olisi 400?? Jotta voisi sitten laittaa pystysuunnassa OSB?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.