Hei.
Olen purkanut vanhan helmipaneelin, joka on ollut seinillä takkahuoneessa siitä asti, kun talo oli uusi (1978). Tarkoituksena on tehdä seinä kipsilevystä.
Nyt minulla on jäljellä vaakasuorat koolaukset, joiden CC on 800 mm, eikä yhtään pystysuoraa koolausta. Erilaisten syiden vuoksi en halua purkaa näitä koolauksia, joten ajattelin kysyä teiltä, mitä vaihtoehtoja minulla on.
Voiko näihin koolauksiin laittaa OSB-levyn ja sitten kipsilevyn ilman pystysuoria koolauksia? Vai tuleeko siitä liian epävakaa?