S schotte #1 Jäsen · 74 viestiä 29 tam 2006 klo 21:04 schotte Jäsen 74 viestiä 29 tam 2006 klo 21:04 #1 Haluaisin kovasti vetää savupiipun vaakasuorassa n. 3 m valetussa välipohjassa, mutta epäilen ettei se ole mahdollista eikä sallittua. Onko kenelläkään tietoa tästä???
Haluaisin kovasti vetää savupiipun vaakasuorassa n. 3 m valetussa välipohjassa, mutta epäilen ettei se ole mahdollista eikä sallittua. Onko kenelläkään tietoa tästä???
L lob #2 Talon omistaja · Nälden-Jämtland · 898 viestiä 29 tam 2006 klo 21:06 lob Talon omistaja Nälden-Jämtland 898 viestiä 29 tam 2006 klo 21:06 #2 Hei Nuohooja, tai ehkä NVI.se....../lob