Haluaisin kovasti vetää savupiipun vaakasuorassa n. 3 m valetussa välipohjassa, mutta epäilen ettei se ole mahdollista eikä sallittua.

Onko kenelläkään tietoa tästä???
 
Hei
Nuohooja, tai ehkä NVI.se....../lob
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.