Olemme valinnan edessä vaaka- tai pystypaneelin välillä. Pidämme vaakaa parempana, mutta olemme kuulleet, että vaakapaneelissa on suurempia riskejä, kuten kosteus- ja homevauriot. Onko joku, joka tietää, onko tämä totta vai ovatko vaaka- ja pystypaneelit täysin vertailukelpoisia nykyään?
 
Luulen, ettei sillä ole niin suurta merkitystä, minkä paneelin valitsee. Heikoin kohta on kuitenkin päätypuu. Jos kosteussuojataan se huolellisesti ja sahataan oikein, niin se pärjää.

Itse käytän sekä pysty- että vaakasuoraa, kuten voit nähdä verkkosivustolla. ;)
 
Se riippuu myös siitä, miten talo on piirretty. Jos otat talon, joka on piirretty vaakasuoraksi ja laitat sen pystyasentoon tai päinvastoin, arkkitehti ei tule olemaan iloinen ;)
 
AndersG sanoi:
Jos otat talon, joka on suunniteltu vaakasuoraan, mutta käytät sitä pystysuoraan tai päinvastoin, arkkitehti ei tule olemaan iloinen ;)
::) Ja mitä hyötyä on iloisesta arkkitehdistä? ??? ;D
 
Itse käytän sekä seisovaa että makaavaa, kuten voit nähdä kotisivulla.
Immobil...Mukava paneeli ;D Mitä puutavaramittoja käytettiin tämän mestariteoksen luomiseksi????
 
Schwingen sanoi:
Immobil...Trevlig panel ;D Vilka virkesdimensioner användes för att skapa detta mästerverk????
:-[ Kiitos! :D
Stående panel = Dubbelfasspont 22 x 120
Liggande dito = Pärlspont 22 x 120
Sockelbräda = 22 x 120
Lutande bräda = 28 x 95 med egenhändigt fräst profil

Fler frågor? ??? ;D
 
Täydellistä ;D Kiitos tiedosta! Hmm..joo..mietin vähän sitä oman käden kautta profiloitua lankkua, yritin suurentaa kuvia verkkosivustolta, mutta tuli vain 'sumeaa'. Onko se, joka on ikkunan alla ja se, joka on sokkelilistan yläpuolella, samanlainen?? Vaikea nähdä, mutta ehkä se on tippapelti?
 
Schwingen sanoi:
Onko ikkunan alapuolella istuva ja sokkelilaudan yläpuolella istuva samanlainen??
8) Joo, mutta alempi istuu ~ 20 mm syvemmällä kuin toinen. Ei sitä halua tehdä liian helpoksi itselleen. ;D
Jos kiinnostusta on, voin lähettää sähköpostitse laudan profiilin. ;)
 
Iloinen arkkitehti, no.. Sanotaan näin: Jos talo on suunniteltu pystypaneelille ja laitetaan vaakasuuntaista, muuttuu koko talon ulkonäkö.
 
N
Ennen vanhaan vaakapaneelia käytettiin alueilla, joissa sää oli ankara taloja kohtaan.
 
Jos kiinnostusta löytyy, voin lähettää sähköpostitse laudan profiilin
Kiitos... Otan yhteyttä, kun paneelivalinta on tehty. ;D
 
Onko joku muu joka tietää edut ja haitat?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.