22 183 lukukertaa ·
11 vastausta
22k lukukertaa
11 vastausta
Vaaka- vai pystypaneeli
Olemme valinnan edessä vaaka- tai pystypaneelin välillä. Pidämme vaakaa parempana, mutta olemme kuulleet, että vaakapaneelissa on suurempia riskejä, kuten kosteus- ja homevauriot. Onko joku, joka tietää, onko tämä totta vai ovatko vaaka- ja pystypaneelit täysin vertailukelpoisia nykyään?
Luulen, ettei sillä ole niin suurta merkitystä, minkä paneelin valitsee. Heikoin kohta on kuitenkin päätypuu. Jos kosteussuojataan se huolellisesti ja sahataan oikein, niin se pärjää.
Itse käytän sekä pysty- että vaakasuoraa, kuten voit nähdä verkkosivustolla.
Itse käytän sekä pysty- että vaakasuoraa, kuten voit nähdä verkkosivustolla.
Täydellistä ;D Kiitos tiedosta! Hmm..joo..mietin vähän sitä oman käden kautta profiloitua lankkua, yritin suurentaa kuvia verkkosivustolta, mutta tuli vain 'sumeaa'. Onko se, joka on ikkunan alla ja se, joka on sokkelilistan yläpuolella, samanlainen?? Vaikea nähdä, mutta ehkä se on tippapelti?
Klikkaa tästä vastataksesi