Tänään papat ovat laittaneet puolet katosta. Mielestäni se ei näytä lainkaan hyvältä. Mitä mieltä te olette?

Puolivalmis talon katto, jossa on puoliksi asennettu musta huopa. Rakennustelineitä edessä.
Puoliksi asennettu katto, jossa näkyy musta vedenpitävä kerros ja keskeneräisiä puurunkoja. Rakennustelineet tukevat rakennetta.
Puolivalmis katto, johon on asennettu huopa. Rakenteet ja tukipalkit näkyvissä, keskeneräinen vaikutelma.

Ei näytä ammattimaiselta, mitä pintamateriaalia aiot käyttää?

eikö sitä pitäisi asentaa vaakasuoraan? Alhaalta ylös? Vai onko olemassa erilaisia asennustapoja?

Vai olenko nyt ihan pihalla:x?

M.Kristensen sanoi:
Ei näytä ammattimaiselta, mitä aiot käyttää pintakerroksena?
Tämä on lopullinen pintakerros. Ne huopakatot, jotka olen aiemmin nähnyt, ovat olleet tasaisia. Tai kuplivia mutta vanhoja.

ViG sanoi:
pitäisikö sen laittaa vaakasuoraan? Alhaalta ylös? Vai onko olemassa erilaisia asennustapoja?
Aluskatto on kuten kuvaat. Tämä on sitten päinvastainen.

En ole myöskään tyytyväinen alempaan pitkittäiseen. Siinä on vain paljon saumoja katsottavana.

Doh! Luulin että se oli pappen:o "papparen"

10 päivää myöhemmin yhtä kupliva.

Davidw sanoi:
10 päivää myöhemmin yhtä kupliva.
Miten meni katon kanssa?
Minulla on katto, joka näyttää samalta uuden huopakaton jälkeen, en ole varma, miten minun pitäisi edetä asian kanssa, joten olisi mielenkiintoista saada tietää, mitä sinun katollesi tapahtui.

/Nicke

nickeanderson sanoi:
Miten meni katon kanssa?
Minulla on katto, joka näyttää samalta uusitun huopakaton jälkeen, en ole varma miten edetä sen kanssa, joten olisi mielenkiintoista tietää, mitä katollesi tapahtui.

/Nicke
2,5 vuotta myöhemmin, näyttää samalta.

Noi näyttävät aivan aluskatehuovalta, jota käytetään esimerkiksi kattotiilien alla. Jos käyttää huopaa ainoana pintamateriaalina, sain oppia, että aluskatehuovan päälle on laitettava pintahuopaa, sillä uv-säteily hajottaa aluskatehuovan. Pintahuovassa on pieniä liuskekivimurskeita, jotka heijastavat uv-säteilyä pois. Jos katto näyttäisi samanlaiselta kuin kuvassa, olisin rullannut pari rullaa pintahuopaa pituussuuntaan, niin se näyttäisi paljon siistimmältä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.