Ajoin 45*45 runkopuilla, joissa oli OSB molemmin puolin ja kipsilevy päällä, jolloin seinän paksuudeksi tuli noin 95 mm, mikä sopi hyvin oven karmille. Jos aiot tehdä näin, varmista, että saat jokseenkin suorat runkopuut, jotta seinä ei mene vinoon.
OSB on eräänlainen vaneri (isojen lastujen kanssa), mutta siinä on enemmän liimaa, yleensä se on 11 mm paksu.