Hei. Ajattelin vaihtaa ulkoverhouksen. Ajattelin tehdä näin, että vanha saa jäädä paikalleen, sitten naulaan 45x45 pystyyn ja laitan 45 eristystä, sitten tuulensuojakangas sen päälle. Sitten 12x48 rima tuulensuojakankaan päälle 45 rimoille, ja sitten vaakasuuntainen 22x95 tuplafasaadipaneeli päälle.

Mutta nyt olen kohdannut ongelman, kun aloitin rimojen kanssa. Olin ajatellut 60cc väliä, mutta huomasin, että vanhat on naulattu noin 80-90cc välein. Joten uusi rima 60cc välillä kiinnittyy vain vanhoihin lautoihin, niin että vain kulmissa ja ikkunoiden ympärillä uudet rimat kiinnittyvät vanhoihin runkoihin???

Miten te tekisitte????

Se, mikä on paikallaan, on tällainen: ensin hirsipaneeli, sitten kivivillaeristyslevy, ja sitten ulkoverhous, joten minulla on 90mm naula, mutta se ei ulotu hirsipaneeliin asti...

Olin poistanut vanhan paneelin, se on parempi kaikilla tavoilla:p voit tarvittaessa säätää enemmän uudelle paneelille, seinä ei rakennu niin paljon ulospäin, tyylikkäämpi ikkunoiden kohdalla, jotka eivät ole yhtä syviä seinässä jne.

• Tykkään
Lago ja 1 muu
  • Laddar…
P Patzie sanoi:
olisin poistanut vanhan paneelin, paranee kaikin tavoin:psilloin voit säännellä enemmän, jos tarvitset uutta paneelia varten, seinä ei rakennu yhtä paljon ulos, siistimpi ikkunoiden kohdalla, jotka eivät ole yhtä syviä seinä jne.
vanhan paneelin poistaminen ei ole vaihtoehto. valitettavasti

Mietin eniten, voinko jatkaa regula 60cc:llä? Tuleeko uusi paneli pysymään paikallaan, kun kaikki uusi paneli on ylhäällä? Naulaan paljon nauloja ja olen kokeillut vääntää sorkkaraudalla uutta regula ja se vaikuttaa pysyvän tiukasti.

Miksi et laittaisi sääntöjä vaakasuoraan? Sitten olen samaa mieltä edellisen kanssa, vanha panel ska bort!! Jos saat ilmavirtoja vanhan panelen ympärille, olet eristänyt turhaan. Et kai laita uutta kaakelia vanhan päälle kylpyhuoneessa vain siksi, että et jaksa purkaa vanhaa?

• Tykkään
Joak ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.