Hei!
Minulla on Wayne Dalton -merkkinen portti. Yritin kiristää sen jousen, mutta se ei onnistunut, joten soitin Garageporten-asiantuntijalle. He tulivat ja yrittivät, mutta se vain pyöri, joten hän totesi, että se oli poikki. Ja että varaosia tähän porttiin ei ollut saatavilla..

Mitä minun pitäisi tehdä? Hänen suosituksensa oli ostaa uusi portti heiltä.
Onko teillä kokemuksia siitä, voiko jousen vaihtaa jollain tavalla toiseen? Vai onko portti vain vaihdettava? Portti itsessään on siisti ja toimii hyvin! Wayne Dalton -tunniste metallikehyksessä, sijoitettu tiiliseinää vasten, sisältää tiedot tuotteen asuin- ja sarjanumerosta. Wayne Dalton -autotallinoven vaijeri ja jousimekanismi katossa tiiliseinän vieressä. Wayne Dalton -merkkinen autotallin ovi, jonka jousi on mahdollista vaihtaa. Taustalla näkyy puupalkkeja ja punatiiliseinä. Wayne Dalton -merkkisen autotallin oven jousijärjestelmä, jossa näkyy jousi, metalliputket ja kulmikas tiiliseinä taustalla.

En ole koskaan nähnyt sellaista tyyppiä.
Onko jousi kiinni putkessa??

Juuri niin!

Porttipalvelu Alingsåsissa valmistaa jousia "normaaleihin" nosto-oviin, voit soittaa ja kysyä, onko tämä jotain he tuntevat.

E Elckrickoz sanoi:
Hei!
Minulla on brändin Wayne Dalton ovi. Yritin kiristää sen jousen, mutta se ei onnistunut, joten soitin Garageporten-ekspertille, joka tuli ja yritti, mutta se vain pyöri, joten hän totesi myös, että se oli poikki. Lisäksi varaosia tähän oveen ei ollut saatavilla.

Miten minun pitäisi edetä? Hänen suosituksensa oli ostaa uusi ovi heiltä.
Onko teillä kokemuksia siitä, voidaanko jousi vaihtaa jollain tavalla? Vai onko vain vaihdettava ovi? Ovi itsessään on siisti ja toimii hyvin! [kuva][kuva][kuva][kuva]
Haluatko myydä oven, ota yhteyttä, tarvitsen varaosaportaali.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.