Hei! Ajattelen vaihtaa marsujen häkin, ja se tarvitsee jotain vakaata ollakseen sen alla. (nykyinen hylly on liian pieni uudelle häkille)
Sisäinen unelmani on eräänlainen kaappi valkolakatusta puusta, jonka yläpinta olisi lakattua tammea.
Aivan lattian alapuolella olisi pieni sokkeli ja korkeus yläpintaan olisi 65 cm. Kaapissa tulisi olla ovet ja tilaa "siivoushäkille" (noin 30 cm korkea, noin 80 cm pitkä) ja olisi kiva, jos kaapissa olisi pari vetolaatikkoa kyseisen häkin yläpuolella.
Pituus noin 105 cm (tai jos niin haluaa - ehdottomasti vähintään 100 cm) ja syvyys 55 cm.
Olen etsinyt netistä valmiita kaappeja, jotka voisivat sopia, mutta ei, ei paljonkaan menestystä siellä. Ja sitten heräsi ajatus rakentaa jotain itse. Mutta siinä tulee vähäinen kokemukseni (ja kyllä, olen rehellinen - pelkoni epäonnistua) vastaan.
Sillä kysymys kuuluu... Kuinka vahvaa puuta tarvitaan? Kuinka se asennetaan niin, että siitä tulee vakaa ja turvallinen? Mistä löydän kaiken tarpeellisen? Kyllä te ymmärrätte... luulen
Onko kenelläkään hyviä ideoita? Tiedän, että teillä on! Tämä foorumi on mahtava 🤩