Moi!
Minulla on lakattu mäntyportaikko vuodelta -81, joka pitäisi kunnostaa. Se pitää maalata ja luultavasti portaisiin tulee uusi huopa.
Tällä hetkellä se on osittain umpeen rakennettu portaiden väliltä ja olen ajatellut sulkea loputkin.
Mitä puuta minun pitäisi käyttää tähän? Tarkoitus on maalata se valkoiseksi... linkkaa mielellään kuvia, miten olette rakentaneet portaikkojanne umpeen..
