3 374 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Uskallanko asentaa höyläämätöntä lautaa sisälle dyckertillä?
Istun parhaillaan mökin sisäkaton asennuksen keskellä, ja yhtäkkiä iski vähän ahdistus. Toivon hieman tukea.
Olen valinnut raakapontin sisäkatoksi, ja se maalataan vain lopuksi.
Raakapontti, joka on noin 20mm paksu, kiinnitetään viimeistelynaulaimella, ja naulat ovat 1,6mm x 50mm.
Sisäkaton kuormitus on vain 140mm eristystä.
Uskallanko luottaa siihen, ettei anoppi saa koko sisäkattoa kasvoilleen seuraavalla kerralla yöpyessään?
Vai pitäisikö minun vaihtaa ruuveihin? Viimeistelynaulain on helppokäyttöinen, mutta ei se ole sen arvoista uhrata anopin kasvoja näin.
Toivon muutamia nopeita vastauksia.
Olen valinnut raakapontin sisäkatoksi, ja se maalataan vain lopuksi.
Raakapontti, joka on noin 20mm paksu, kiinnitetään viimeistelynaulaimella, ja naulat ovat 1,6mm x 50mm.
Sisäkaton kuormitus on vain 140mm eristystä.
Uskallanko luottaa siihen, ettei anoppi saa koko sisäkattoa kasvoilleen seuraavalla kerralla yöpyessään?
Vai pitäisikö minun vaihtaa ruuveihin? Viimeistelynaulain on helppokäyttöinen, mutta ei se ole sen arvoista uhrata anopin kasvoja näin.
Toivon muutamia nopeita vastauksia.
Minulla on tosin 16 mm paneeli ja vinokatto, mutta en ole vähääkään huolissani siitä, että dyckert irtoaisi. En muista, mitkä mitat dyckertilla oli, en kiinnittänyt siihen huomiota. Mutta voithan kokeilla, pysyykö se kiinni, jos vedät siitä?
Ok, se kuulostaa luottamusta herättävältä! Roikuin käsilläni katossa ja vaikuttaa, että se pysyy, ehkä ajan myötä olen hieman huolissani. Kuivumisen ja asettumisen jälkeen.Dheri sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi