2 070 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Unohdin teipata saumat siihen muoviseen seinään?
Hei, olen rakentamassa tai täysin remontoimassa pientä 2-kerroksista taloa. 75 neliömetriä
95 mm eristystä plussaa 45 mm sisäpuolella ja 45 mm ulkopuolella eli yhteensä 18,5 cm eristystä, Joten on koko talon ympäri.
Aloitin alakerrasta ja olen vain lukenut, kuinka asiat tehdään, joten asetin muovin seinään alakerrassa 45 tukipuun sisäpuolelle ILMAN, ETTÄ TEIPPASIN saumoja, en myöskään tiennyt että ikkunoiden ympäri pitäisi olla tarkka.. en ole vielä peittänyt ikkunoita tai tasoittanut seiniä OSB + KIPSILEVY..
Mutta jaksaanko purkaa kaiken teipatakseni?? Ikkunoiden ympärillä voin korjata, jätin hieman muovia ulkopuolelle, jonka voi teipata ikkunoihin mutta seinien teippaamattomat saumat? Olen laittanut 30 cm limityksen, mutta se ei ehkä ole niin tiivis.
Kastuuko seinäni nyt?
Toinen asia on, että eteisessä on sulaketaulu, enkä voinut laittaa sinne muovia, vain sen ympärille.
Toimiiko tämä kuitenkin? 18,5 cm eristystä seinissä ilman homeita ja muuta
Yläkerran teippaan huolellisesti, en ole vielä ehtinyt tehdä sitä valmiiksi siellä.
Kiitollinen vastauksista! Jos minun pitää purkaa kaikki alas ja teipata, olen alkanut asentaa keittiötä alakerrassa...
95 mm eristystä plussaa 45 mm sisäpuolella ja 45 mm ulkopuolella eli yhteensä 18,5 cm eristystä, Joten on koko talon ympäri.
Aloitin alakerrasta ja olen vain lukenut, kuinka asiat tehdään, joten asetin muovin seinään alakerrassa 45 tukipuun sisäpuolelle ILMAN, ETTÄ TEIPPASIN saumoja, en myöskään tiennyt että ikkunoiden ympäri pitäisi olla tarkka.. en ole vielä peittänyt ikkunoita tai tasoittanut seiniä OSB + KIPSILEVY..
Mutta jaksaanko purkaa kaiken teipatakseni?? Ikkunoiden ympärillä voin korjata, jätin hieman muovia ulkopuolelle, jonka voi teipata ikkunoihin mutta seinien teippaamattomat saumat? Olen laittanut 30 cm limityksen, mutta se ei ehkä ole niin tiivis.
Kastuuko seinäni nyt?
Toinen asia on, että eteisessä on sulaketaulu, enkä voinut laittaa sinne muovia, vain sen ympärille.
Toimiiko tämä kuitenkin? 18,5 cm eristystä seinissä ilman homeita ja muuta
Kiitollinen vastauksista! Jos minun pitää purkaa kaikki alas ja teipata, olen alkanut asentaa keittiötä alakerrassa...
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Ei varmaan mitään hätää, muovi puristuu rimojen ja osb:n väliin.Moset sanoi:Hei, tilanne on se, että rakennan tai täysin remontoin pientä taloa, jossa on 2 kerrosta. 75kvm
95 mm eristys plus 45mm sisäpuolella ja 45 mm ulkopuolella, eli yhteensä 18,5 cm eristys. Näin on koko talon ympäri.
Aloitin alakerrasta ja olen oppinut lukemalla, miten asiat tehdään, joten laitoin muovin seinään alakerrassa 45 riman sisäpuolelle ILMAN TEIPPAAMISTA järkeillä, enkä myöskään tiennyt, että ikkunoiden ympärillä pitää olla tarkka.. en ole vielä päällystänyt ikkunoita tai tasoittanut seiniä OSB + KIPSILEVY..
Mutta jaksanko purkaa kaiken teipatakseni ?? Ikkunoiden ympärykset voin korjata, jätin vähän muovia ulkopuolella, jotta sen voi teipata ikkunoihin, mutta seinät, joissa on teippaamattomat saumat? Olen laittanut 30cm limityksen, mutta se ei ehkä ole kovin tiivis.
Kosteutta pitäisikö seinän nyt lahota?
Toinen asia on, että eteisessä on sulaketaulu, jossa en voinut laittaa muovia, vain sen ympärille.
Toimiiko tämä kuitenkin? 18,5 cm eristystä seinissä ilman hometta ja muuta paskaaYläkerran aion teipata tarkasti, mutta en ole ehtinyt saada sitä valmiiksi siellä ylhäällä.
Kiitollinen vastauksesta! Jos minun pitää purkaa kaikki, uh, ja teipata, olen jo alkanut asentaa keittiötä alakertaan...
En ole puristanut sitä ollenkaan välissä :/ se on vapaana pystysuorien 95 reglar välissä ja vaakasuorien 45 reglar päällä
Minulla ei ole ilmanvaihtoa nyt, koska olen edelleen rakentamassa, mutta aion asentaa pax-kylpyhuoneeseen ilmasta ja keittiöön ja avata ilmanvaihdon yläkertaan (tuloilma), sen pitäisi riittää ehkä?
Tietenkin talossa on oltava alipaine.
Mutta ehkä minun ei tarvitse purkaa kaikkea
Minulla ei ole ilmanvaihtoa nyt, koska olen edelleen rakentamassa, mutta aion asentaa pax-kylpyhuoneeseen ilmasta ja keittiöön ja avata ilmanvaihdon yläkertaan (tuloilma), sen pitäisi riittää ehkä?
Tietenkin talossa on oltava alipaine.
Mutta ehkä minun ei tarvitse purkaa kaikkea
Klikkaa tästä vastataksesi