Hei
Aion maalata talon uudelleen ja samalla vaihtaa useita ulkoverhouspaneeleja, jotka ovat tulleet tiensä päähän.
Kävin ulkona mittaamassa tänään ja huomasin, että niillä oli mitat 22x100. Nämä eivät ole tavallisia mittoja, joita suurilla rakennusliikkeillä tässä ympäristössä on. Hornbach ja Byggmax.
Onko kenelläkään tietoa jostain Kristianstadin ympäristössä, jolla voisi olla nämä mitat? Lähin on 22x95, mutta luulen, että se näyttää kummalliselta asentaa sen.

Jos kyseessä on tavallinen suora paneeli ilman viisteitä jne., niin voit vain ostaa 22x120 ja halkaista oikeaan leveyteen pyörösahalla tai rakenne/pöytäsahalla. Sahaat monta lautaa nopeasti.......

Lasketko leikkiä, tavallinen brädslå? 22x100 on maailman yleisin mitoitus. Ei ole yhtään puutavarakauppaa Euroopassa, jossa sitä ei ole.

Johannes Karlsson 1985 Johannes Karlsson 1985 sanoi:
Hei
Aion maalata talon uudelleen ja samalla vaihtaa useita ulkopaneeleja, jotka ovat tulleet tiensä päähän.
Kävin mittaamassa tänään ja huomasin, että niiden mitat olivat 22x100. Tämä ei ole mikään tavallinen mitta suurilla rakennustarvikekaupoilla täällä lähellä. Hornbach ja Byggmax.
Onko jollakin tietoa jostain lähistöltä Kristianstadissa, joka voi tarjota nämä mitat? Lähin on 22x95, mutta luulen, että se näyttäisi oudolta asennettuna.
XL Bygg Mjällbyssä voi varmasti järjestää oikeat mitat.

• Tykkään
Johannes Karlsson 1985
  • Laddar…
F Finndjävel sanoi:
Lasketko leikkiä, tavallinen lauta? 22x100 on maailman yleisin mitoitus. Euroopassa ei ole yhtään lautatarhaa, jossa ei ole sitä.
Jos katson tavallisia ostospaikkojani, jotka ovat yleensä hyvin varustettuja, niin ei löydy klyvsågad-panelbräda 100 vaan ainoastaan 95 tai 120, joten voin ymmärtää, että sitä on vaikea löytää.

Tai sitten olen tilapäisesti sokea.

• Tykkään
Johannes Karlsson 1985
  • Laddar…
F Finndjävel sanoi:
Kerro, ihan tavallinen lauta? 22x100 on maailman yleisin koko. Ei ole yhtään puutavaraliikettä Euroopassa, jolta ei sitä löytyisi.
Voisitko linkittää, mistä olet löytänyt sen?

MathiasS MathiasS sanoi:
Jos katson tavallisia ostopaikkojani, jotka ovat yleensä hyvin varustettuja, niin ei ole saatavilla mitään klyvsågad panelbräda 100 vain 95 tai 120, joten ymmärrän, että sitä on vaikea löytää.

Tai sitten olen tilapäisesti sokea.
22x100 ei ole hienosahattua. Se on tavallista karkeasahattua puutavaraa.

F Finndjävel sanoi:
22x100 ei ole hienosahattu. Se on tavallista karkeasahattua puutavaraa.
Mutta laitetaanko karkeasahattua?

Sama ongelma minulla mökissä, sillä 90-luvulla julkisivuun laitettu puutavara on kooltaan noin 25×100. Nyt mökki ei ole niin siisti, että se haittaisi, kun olen vaihtanut jonkun laudan nykyiseen kokoon 22×95.

Johannes Karlsson 1985 Johannes Karlsson 1985 sanoi:
Men sätter man grovsågat?
Se oli yleistä aiemmin, noin 90-luvulle asti, joten jos se on vanhempi julkisivu, se on luultavasti grovsågad.

F Finndjävel sanoi:
22x100 ei ole hienosahattua. Se on tavallista karkeasahattua puutavaraa.
juuri niin. Taloni on vuodelta 1947 ja edes alkuperäinen paneeli ei ole karkeasahattu.

Nyt ei ole kiinnostavaa, mikä paneelisi on. Ts paneeli on todennäköisesti karkea, koska mitat ovat karkeita.

• Tykkään
Johannes Karlsson 1985
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.