Hei haluan ensin kehua foorumia, mikä hyvä foorumi olen saanut tosi paljon apua kaikessa mahdollisessa, nyt minulla on uusi kysymys, johon haluan apua. Aion uudelleen laudoittaa seinän ja lisäeristää, talo on melko korkea, joten tulee jatkos tai jako seinään, mutta ylin ikkuna yksinkertaisessa luonnoksessa tulee mihin takutskjutet menee, olisin halunnut jaon viivaan, mutta silloin jako tulee 30 cm korkeudella ikkunasta, mikä ei ole täysin oikein. Jos teen jaon alle, tulee vain lyhyitä lautoja, mutta oletan, että niin minun täytyy tehdä, kiitollinen neuvoista, ystävällisin terveisin U
 
  • Käsin piirretty luonnos talosta, jossa on viiva merkittynä "DELNING" tekstillä. Kaksi ikkunaa ja pystylaudoitus näkyvissä.
P
Et voi taikoa pois sitä korkeuseroa asentamalla lista ikkunalaudan taakse? Se on luultavasti vähemmän silmiinpistävä kuin pitkä sivu saumattu paneeli.
 
  • Tykkään
björnuf
  • Laddar…
ACME sanoi:
Voisitko piilottaa korkeuseron kiinnittämällä listan ikkunakehyksen taakse? Se on luultavasti huomaamattomampi kuin pitkälle sivulle jatkettu paneeli.
Kyllä, tarkoitat vasemmalle seinää, puupalikka joka peittää puoli metriä, kyllä se on mahdollista tehdä, kiitos
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.