Microkatten sanoi:
Lutte, mielenkiintoista! Onko sinulla lämmin- vai kylmäautotalli? Kuinka leveitä ovat lautoja?
"Lämmin autotalli" pitää vain 13-15+ astetta sisällä, ne ovat 145 mm leveitä ja 21 mm paksuja.
 
Oletko ajatellut naulata 22 mm lautoja rimaan, joka on 22 mm eikä sillä ole tukea takana, niin se pomppii kuin piru kun naulaat. Tässä tapauksessa ruuvit ovat varmastikin oikea vaihtoehto, kuten sanottu, naulat ovat liian lyhyitä jos ne eivät pääse läpi.
 
Olen ostanut hetken mielijohteesta, mutta maalaan ennen kuin laitan ylös. Tulee tapahtumaan parin viikon päästä. Palaan tuloksen kanssa myöhempää viitettä varten. Kiitos palautteestanne!
 
Hei! Nostan vanhaa keskustelua, mutta koska minulla on sama kysymys kuin aloitusviestin kirjoittajalla, olisi kiva kuulla/nähdä millainen lopputuloksesta tuli!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.