1 702 lukukertaa ·
11 vastausta
2k lukukertaa
11 vastausta
Ulkokeittiön hiominen
Hei, olen nyt valanut valmiiksi ulkokeittiön, pohjan, yläosan ja jalat yhtenä kappaleena, ongelma on, että väärää vaneria käytettiin, mikä aiheutti sen, että siitä ei tullut sellaista kuin piti. Kysymykseni on, kuinka paljon voin hioa betonissa, voiko joistakin kohdista hioa jopa 15 mm, ja siinä tapauksessa pitäisikö se olla märkähionta vai kuivahionta ja millainen kone pitäisi olla?
Kiitollinen kaikista vinkeistä.
Kiitollinen kaikista vinkeistä.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Miksi sinun pitäisi hioa? Onko se epätasainen? On olemassa spackel betoniin, jos se toimii. Jos se on päällä, ehkä se voidaan korjata laastilla, jos aiot laittaa levyn päälle.
Näin se näyttää, näkemänne on takapuoli, joten kun se on kuivunut, se asetetaan pystyasentoon, kaikki on valettu yhtenä kappaleena, 70mm. Pohjaan ja kärkeen on muodostunut keskelle pullistuma, joka työntyy ulos noin 10mm, ja tietyissä kohdissa jaloissa se työntyy ulos 5-8 mm, joten siellä on hieman hiontaa. En halua kittiä, koska haluan säilyttää 70mm joka puolella.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Aha, nyt ymmärrän! Hionta käy, mutta en voi suositella, miten. Jos hiot kuivana, siitä tulee hirveästi pölyä, mutta se onnistuu. Olen tehnyt niin kiekolla pienempiin asioihin, mutta se ei ole paras keino.
Jos se on vain vähän, voit varmaan tehdä sen myös.
Jos se on vain vähän, voit varmaan tehdä sen myös.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Luulen, että käytän tällaista levyä http://www.swedol.se/hm-slipskiva-f...MIuqvA0u_U1QIVZirTCh0obgWzEAQYASABEgLgffD_BwE
Se on joka tapauksessa tehty esim. kevytbetonin hiomiseen.
Se on joka tapauksessa tehty esim. kevytbetonin hiomiseen.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Mutta tarkista Cramolta tai vastaavalta vuokraamolta, jos heillä on betonikäsihiomakone, niin se sujuu helpoimmin.
Voiko niitä kytkeä pölynimuriin niin välttyy pölyltä?
Mikä on ero rondellin ja diamantskålin välillä?
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Jo betonihiomakone
Klikkaa tästä vastataksesi