Hei!
Eräs yritys on aloittanut uima-altaan rakentamisen ja suorittanut kaivuutyön sekä myös valanut altaan pohjan.

Huomasin jälkikäteen, nyt päivä valun jälkeen, että raudoitus ei mene päällekkäin joissakin paikoissa. Huomautin tästä, mutta he sanovat rakentaneensa monta uima-allasta tällä tavalla, eikä ongelmia ole koskaan ollut.

Mitä sanotte raudoituksesta kuvan mukaan?
 
  • Rakennustyömaa, jossa työmies on pumppukärryn päällä ja betonia valetaan uima-altaaseen. Etualalla näkyy maanpinnalle asennettua raudoitusta.
Ongelmia tämän tyyppisen rakenteen kanssa ilmenee yleensä takuuajan jälkeen. On selvää, että yritys pihistää ei pelkästään vahvikeverkossa, vaan myös välikappaleissa. Se on selkeästi huolimattomasti tehty työ.
 
  • Tykkään
Snusgubben
  • Laddar…
S sturnus sanoi:
Tämän tyyppisten rakenteiden ongelmat ilmenevät yleensä takuuajan jälkeen. On selvää, että yritys kitsaili ei vain vahvistusverkon, vaan myös välilevyjen kanssa. Se on selvästi huolimattomasti tehty työ.
Kyllä, olen samaa mieltä. Ja olin tyhmä, kun maksoin työstä päivää ennen kuin se oli "valmis". Tyhjennyspumppu lisättiin samana päivänä kuin valaminen, ja en ole varma, onko sekin kunnossa..
 
Vain siksi, että maksoit, ei tarkoita, että asia on loppuun käsitelty. Sinulla on valokuvia, jotka todistavat laatan huonon työn. Mikä tahansa asiantuntija voi vahvistaa tämän. Yrityksen tulisi nyt valaa toinen kerros asianmukaisella vahvistuksella. Tämä olisi optimaalista. Valokuva osoittaa, että maaperän olosuhteet eivät takaa laatan kestävyyttä. Jos alusta olisi kallioinen, tilanne olisi toinen. Tässä näet savea ja silttiä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.