Tallsan #1 Jäsen · 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:37 Tallsan Jäsen 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:37 #1 Mistä voin ostaa U-boltin mittojen mukaisesti luonnokseni mukaan
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 688 viestiä 25 tam 2021 klo 20:44 useless Lök. Gävleborg 43 688 viestiä 25 tam 2021 klo 20:44 #2 Pakoputken kiristin?
K Kane #3 Jäsen · stockholm · 9 720 viestiä 25 tam 2021 klo 20:45 Kane Jäsen stockholm 9 720 viestiä 25 tam 2021 klo 20:45 #3 Ei varmaan tulekaan ihan helppoa. Olen ostanut joitakin malleja eBaysta (.co.uk tai .de) veneilykäyttöön, mutta silloin olen etsinyt ruostumatonta terästä. 90 mm mitta aiheuttaa varmaan hieman hankaluuksia sinulle.
Ei varmaan tulekaan ihan helppoa. Olen ostanut joitakin malleja eBaysta (.co.uk tai .de) veneilykäyttöön, mutta silloin olen etsinyt ruostumatonta terästä. 90 mm mitta aiheuttaa varmaan hieman hankaluuksia sinulle.
Hus tomte #4 Työkaluhullu · Södra Stockholm · 671 viestiä 25 tam 2021 klo 20:46 Hus tomte Työkaluhullu Södra Stockholm 671 viestiä 25 tam 2021 klo 20:46 #4 Tai taivuta kierrettävä tanko, jos pidike on liian "lyhyt".
Tallsan #5 Jäsen · 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:47 Tallsan Jäsen 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:47 #5 ei pitää porata piharakennuksen oveen ja laittaa siihen ja ja litteä rauta, jossa on ura johon kaari menee sisään ja riippulukko useless sanoi: Pakokaasunkiristin?
ei pitää porata piharakennuksen oveen ja laittaa siihen ja ja litteä rauta, jossa on ura johon kaari menee sisään ja riippulukko useless sanoi: Pakokaasunkiristin?
useless #6 Lök. · Gävleborg · 43 688 viestiä 25 tam 2021 klo 20:50 useless Lök. Gävleborg 43 688 viestiä 25 tam 2021 klo 20:50 #6 Tämä on hieman leveämpi, mutta melko lähellä toiveitasi: https://www.esska.se/shop/U-bult-forzinkat-stal-DIN-3570-form-A--RSBX00000000-4140
Tämä on hieman leveämpi, mutta melko lähellä toiveitasi: https://www.esska.se/shop/U-bult-forzinkat-stal-DIN-3570-form-A--RSBX00000000-4140
K Kane #7 Jäsen · stockholm · 9 720 viestiä 25 tam 2021 klo 20:54 Kane Jäsen stockholm 9 720 viestiä 25 tam 2021 klo 20:54 #7 Tallsan sanoi: ei, aion porata ulkorakennuksen oveen ja laittaa sen sisään sekä litteän raudan, jossa on ura, johon haka menee ja riippulukko Etkö aio käyttää "oikeaa" lukkoonhaka?
Tallsan sanoi: ei, aion porata ulkorakennuksen oveen ja laittaa sen sisään sekä litteän raudan, jossa on ura, johon haka menee ja riippulukko Etkö aio käyttää "oikeaa" lukkoonhaka?
Tallsan #8 Jäsen · 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:58 Tallsan Jäsen 19 viestiä 25 tam 2021 klo 20:58 #8 kiitos !! hyvät tavarat !