Mistä voin löytää puutavaraa U-muotoisella pontilla, jotta voin rakentaa pyöreän talon (siitä tulee sauna). Mieluiten Uumajan pohjoispuolella.

Tai voiko käyttää tavallisia ponttilattialautoja tai "tukkia", joilla rakennetaan pihamökkejä/pienmökkejä?
Kulma jokaisen laudan välillä on noin 4 astetta (jos käytän 95 mm:n leveyttä).

Olen nähnyt, että monet kylpytynnyrit on rakennettu U-muotoisella pontilla, mutta saunan ei tarvitse olla yhtä tiivis kuin kylpytynnyri.

Minulla on tuttu, joka harrastaa tätä Jämtlandissa, hän valmistaa ja myy sekä kylpyammeita että saunoja.
Hän höylää pyöreän profiilin itse.

Voin välittää yhteystiedon PM:n kautta, jos kiinnostaa.

Ehkä ei ole ajankohtaista höylätä itse, mutta muuten löytyy terästä vajaalla tuhannella kruunulla molemmille profiileille. Keskustele paikallisten puuseppien/höylälaitosten kanssa ja katso, voivatko he järjestää jotain, en usko, että se olisi ongelma ottaen huomioon määrän, jota tarvitset.

http://www.toolbox.se/visa_nyhetsbrev.asp?nyhetsbrev_id=48

Pitäisi käyttää tavallista raakalaudetta, mikä on halvinta saatavilla olevaa ponttilautaa. Osta lauta. Sahaa useampaan palaan. Kokoa (notti ja ura) ja testaa, kuinka paljon voit taivuttaa ennen kuin se pysähtyy.
/CC

• Tykkään
Robbisail
  • Laddar…
U Ubbe sanoi:
Minulla on tuttu, joka harrastaa tätä Jämtlandissa, hän valmistaa ja myy sekä kylpyammeita että saunoja
Hän höylää pyöreän profiilin itse.

Voin välittää yhteystiedon yksityisviestillä, jos kiinnostaa.
Hei, tarvitsen U-spont puuta muutamia metrejä.

O Olavi Vipusaari sanoi:
Hei tarvitsen u-spont puuta muutama metri

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.