608 lukukertaa ·
15 vastausta
608 lukukertaa
15 vastausta
1200cc, 23mm ponttiluukku?
Hei!
Sain viikonloppuna superenergiaa ja tein aukon kattoon ja asensin edullisesti löytämäni ullakkotikkaat.
Ajatuksena on ollut muuttaa ullakon tila käyttöön heti, kun muutimme taloon, ja nyt olen mahdollistanut sen.
Olen kuitenkin epävarma, millaisen lattian valitsen. Keskustelen eri ihmisten kanssa, ja heillä on erilaisia mielipiteitä, joten käännyn laajemman yleisön puoleen!
Olen esimerkiksi kuullut, että 23 mm raakusponttilaatat riittävät, jos kyseessä ei ole läntti, minun täytyy mitoittaa 28 mm raakaponttiin (siis ei länttiä).
Raakaponttilaattaa suositteli XL bygg, se voi hieman heilahdella, mutta kestää kävelyn ja kevyttä säilytystä.
Säilytettäväksi tulee yleisesti joulutavarat, talvivaatteita/kenkiä.
Auta minua navigoimaan tämän läpi!
Sain viikonloppuna superenergiaa ja tein aukon kattoon ja asensin edullisesti löytämäni ullakkotikkaat.
Ajatuksena on ollut muuttaa ullakon tila käyttöön heti, kun muutimme taloon, ja nyt olen mahdollistanut sen.
Olen kuitenkin epävarma, millaisen lattian valitsen. Keskustelen eri ihmisten kanssa, ja heillä on erilaisia mielipiteitä, joten käännyn laajemman yleisön puoleen!
Olen esimerkiksi kuullut, että 23 mm raakusponttilaatat riittävät, jos kyseessä ei ole läntti, minun täytyy mitoittaa 28 mm raakaponttiin (siis ei länttiä).
Raakaponttilaattaa suositteli XL bygg, se voi hieman heilahdella, mutta kestää kävelyn ja kevyttä säilytystä.
Säilytettäväksi tulee yleisesti joulutavarat, talvivaatteita/kenkiä.
Auta minua navigoimaan tämän läpi!
Minulla on tänään paikka, jossa olen laittanut kaksi pontattua lautaa 17 mm, ja se huojuu keskeltä, itse painan noin 100 kg, mutta kaksi kappaletta on tietysti hieman heikompia kuin jos se olisi kokonainen lattia. 20 mm kuulostaa totta kai hyvältä taloudellisesta näkökulmasta, sillä se lauta sekä luukku ovat paljon halvempia.J Jansson69 sanoi:
Mutta kaksi lautaa on heikko, mutta jos sinulla on vähintään 60 cm leveä pontattuja lautoja, niin se kestää varmasti sinut.Krebygg86 sanoi:
Minulla on tänään yksi tapaus, jossa olen asentanut 2 pontattua lautaa 17mm, ja ne huojuvat keskeltä, itse painan noin 100 kg mutta kaksi voida jopa olla hieman heikompia kuin jos se olisi koko lattia. 20mm kuulostaa selvästi hyvältä taloudellisesta näkökulmasta koska se lauta ja luukku ovat paljon halvempia.
Kuinka leveä siitä tulee?