2 408 lukukertaa ·
12 vastausta
2k lukukertaa
12 vastausta
Työtaso korkeaa kaappia vasten?
Levy "täytyy" ulottua niin paljon, että se on tasan oven kanssa. Ja silloin raaka osa tulee näkymään joka tapauksessa. Jos hän lyhentää sitä liikaa, ovet näkyvät ylhäältä ja kaikki lika valuu alas. Olen kokeillut eri ratkaisuja. Jouduin vaihtamaan levyjä muutaman kerran. Paras on antaa sen ulottua.Mikael_L sanoi:
Ehkä jotkut ammattilaiset tulevat paremmilla ehdotuksilla.
Mutta vedenkestäväksi tekeminen on varmaan tärkeintä. Mitä mieltä olet?
Joo, olet todennäköisesti oikeassa.
Kävin katsomassa keittiössä. Kyllä, meidän levyt ulkonevat, joten etureuna vähintään tasoittuu ovien etuosan kanssa. Yhdessä paikassa oli asetettu reunalista samanvärinen ja -rakenteinen kuin levy sahatun reunan poikki. Toisessa paikassa (liesi) oli asetettu jonkinlainen alumiinilista, joka ympäröi reunan 1-2 mm. Luultavasti silikoni sen takana. Minun pitäisi ehkä ottaa kuva ... hmmm.
Kävin katsomassa keittiössä. Kyllä, meidän levyt ulkonevat, joten etureuna vähintään tasoittuu ovien etuosan kanssa. Yhdessä paikassa oli asetettu reunalista samanvärinen ja -rakenteinen kuin levy sahatun reunan poikki. Toisessa paikassa (liesi) oli asetettu jonkinlainen alumiinilista, joka ympäröi reunan 1-2 mm. Luultavasti silikoni sen takana. Minun pitäisi ehkä ottaa kuva ... hmmm.
Jos sahaat kolmion pois kulmasta ja saat remsan, se voi kyllä mennä paremmaksi. Jos haluat sen näyttävän siistiltä, sinun täytyy saada siistimpi sahaleikkaus viisteessä kuin kuvassa näkyvä leikkaus.
Erik
Erik
Jäsen
· Västra Götalands Län
· 529 viestiä
Olen samaa mieltä Magnusssin kanssa. Täältä puuttuu peitelevy. Lisäksi sen ei tarvitse työntyä niin paljon ulos tasaisen oven kanssa, ei ainakaan näiden kuvien perusteella.
1) Poista takaa, jotta levy on samassa linjassa ovien kanssa.
2) Irrota korkea kaappi
3) Asenna peitelevy, joka on saman korkuinen kuin korkea kaappi ja joka on samassa linjassa ovien kanssa.
Työtason ja peitelevyn tulisi olla täydellisesti samassa linjassa.
1) Poista takaa, jotta levy on samassa linjassa ovien kanssa.
2) Irrota korkea kaappi
3) Asenna peitelevy, joka on saman korkuinen kuin korkea kaappi ja joka on samassa linjassa ovien kanssa.
Työtason ja peitelevyn tulisi olla täydellisesti samassa linjassa.
Klikkaa tästä vastataksesi