Bump! Mietin myös…

Ilmeisesti ne ovat hyviä hiusten leikkaamiseen:

• Tykkään
Hipp
  • Laddar…
N Nyfiknanicke sanoi:
Onko joku ostanut ja käyttänyt työkaluja VONROCilta?

Laatu?

[linkki]
Olen ostanut ja käyttänyt urajyrsintä. Olen tehnyt noin 30-35 metriä betonia tähän mennessä (40 mm syvä). Kun kaikki on valmista, noin 100-150 metriä. Hyvin on toiminut tähän mennessä ja tuntuu aika hyvältä kotinikkaroijalle. Tietysti tarvitaan hyvä pölynimuri, mutta käytännössä se ei pölyä ollenkaan.
Valitsemaani malliin sisältyy 6 timanttilevyä. Ensimmäinen pari on kestänyt hyvin tähän asti. Mutta luulen, että kulutan kaikki 6 ennen kuin olen valmis.

Tähän, mihin minun on tarkoitus sitä käyttää (uraus 4 huoneessa), olen varma, että se maksaa itsensä takaisin!

Se tuntuu vakaalta ja jämäkältä ollakseen ”halpa”.

Ainoa negatiivinen asia, jonka voin sanoa tähän mennessä, on, että nappi on vähän kova painaa ja sitä ei voi lukita "päällä"-asentoon.

Ne ovat kuitenkin sen verran hyviä, että "koeostettuani" heidän urajyrsimensä, tekee mieli testata heidän muiden työkalujensa laatua. Mutta minulla on "kaikki muu" "profi-merkissä", joten saapa nähdä, voinko perustella ostosta :)

En ole kokeillut esim. meecistä Julalta, mutta vaikea uskoa, että se olisi parempi. Varsinkin kun Vonrocin mukana tulee 6 levyä.

Toimitus Ruotsiin Hollannista sujui ongelmitta.

Ystävällisin terveisin

• Tykkään
Jojje 73 ja 3 muuta
  • Laddar…
Kiva tietää, että verktyg toimii, ehkä sitä voisi sitten kokeilla sen hinnan vuoksi.

N Nyfiknanicke sanoi:
Hauska tietää, että työkalut toimivat, ehkä se voi olla kokeilemisen arvoinen hintalappu huomioiden.
Kyllä! Kirjoita mielellään, jos päädyt kokeilemaan jotain muuta.
Voi olla hyvä vaihtoehto niille työkaluille, joista ei koe tarvitsevansa absoluuttista premium-laatua.

Ostin heidän akkutyökalupakettinsa, jossa oli 6 työkalua ja 2 kpl 4ah akkua + iskevä porakone, jossa 1 kpl 4ah akku. Olen käyttänyt eniten puukkosahaa tähän mennessä, sillä olen käyttänyt sitä pienten puiden kaatamiseen tontilla ja polttopuiden sahaamiseen, ja mielestäni se toimii hyvin. Yhtä hyvin kuin hikokin, joka minulla on työautossa.

Porakoneen ruuvinvääntimen olen käyttänyt vain vähän tähän mennessä, poraamalla muutaman reiän puuhun, lastulevyyn ja ruostumattomaan teräkseen ilman ongelmia.

Iskevä porakone on vain ruuvannut noin 20 ruuvia lastulevyyn, ja mielestäni ainoa negatiivinen asia siinä tähän mennessä on, että iskuja ei voi sammuttaa. Kun pitäisi kiinnittää jokin hylly, kun poika on mennyt nukkumaan, olisi ollut hyvä, kun on kuitenkin kevyempi ruuvaus, joka ei vaadi iskuja.

Ostin huvilan ensimmäistä kertaa elokuussa, joten projekteja ei ole ollut kovin paljon vielä, mutta kesää kohti tulee enemmän ruuvaamista ja sahaamista. Mikään ei tunnu halvalta tai kevyeltä. Ei tunnu yhtä vankalta kuin isän Makita, mutta se on vähän kuin vertaisi omenoita ja päärynöitä. 6 työkalua akkineen on myös halvempi kuin hänen porakoneruuvinväännin akkuineen.

Päivitän mielelläni, jos on kiinnostusta, kun olen ehtinyt käyttää enemmän työkaluja ja testannut porakoneruuvinväännintä enemmän. Terveisin Stagge

• Tykkään
Jojje 73 ja 4 muuta
  • Laddar…
Onko kukaan muu käyttänyt vonrocia jonkin aikaa ja on kokemuksia? Onnistuin pudottamaan jiirisahani niin pahasti, että sitä ei kannata korjata. Mietin aluksi ostaako sinisen Boschin tai Makitan, mutta pienen googlauksen ja Youtuben jälkeen päätin tilata https://vonroc.se/kap-och-geringssag-2200w-216mm osittain hinnan takia (en käytä jiirisahaa kovin usein, mutta arvostan, että se on saatavilla kun aloitan projektin) ja myös sen rakenteen vuoksi, joka tekee siitä erittäin kompaktin ja helpon säilyttää. En ole saanut sitä vielä, joten ei ole kommentteja, mutta kuten sanottu, olen utelias onko muilla käytännön kokemuksia tästä merkistä.

N Nyfiknanicke sanoi:
Onko joku ostanut ja käyttänyt työkaluja Vonrocilta?

Laatu?

[linkki]

Nyt aion kokeilla heidän oksahakkuriaan. (Se kalliimpi malli)

Palaan asiaan, kun se on toimitettu ja olen kokeillut vähän!

terveisiä

• Tykkään
G7las
  • Laddar…
A achtin sanoi:
Onko joku muu käyttänyt vonroc:ia jonkin aikaa ja on kokemusta?
Onnistuin pudottamaan katkoteräisen jiirisahani niin pahasti, että sitä ei kannata korjata. Ajatukset liikkuivat siitä, pitäisikö ostaa sininen Bosch tai Makita, mutta pienen googlaamisen ja YouTuben jälkeen päätin tilata [linkki] osittain hinnan vuoksi (en käytä katkoteräistä jiirisahaa kovin usein, mutta on mukavaa, kun sellainen on saatavilla, kun aloittaa projektin) mutta myös sen rakenteen vuoksi, joka tekee siitä erittäin kompaktin ja helpon säilyttää. En ole vielä saanut sitä, joten ei ole vielä kommentteja, mutta kuten sanottu, olen utelias, onko jollain muulla käytännön kokemusta merkistä.
Oliko se jotain mikä ansaitsisi kehumista?

t.

F FSvensson sanoi:
Oliko se jotain, mitä kannattaa ripustaa kuuseen?

terveisin
Se on toiminut hyvin talotarpeisiini. Tykkään siitä, että se on kompakti ja helppo säilyttää. Ainoa huomautukseni on, että terässä ei juurikaan ole jarrua, se pyörii 4-5 sekuntia sahaamisen jälkeen.

• Tykkään
FSvensson
  • Laddar…
F FSvensson sanoi:
Nyt aion kokeilla deras kvistmal. (Den dyre modellen)

Palaan asiaan, kun se on toimitettu ja olen kokeillut hieman!

Ystävällisin terveisin

Kyllä vain! Se vaikuttaa alkuun toimivan hyvin! Se jauhaa ilman ongelmia. Eikä liikaa melua. (Kuulokkeet oli vain korvilla eikä oikeat kuulosuojaimet, eikä ollut mitään ongelmaa)
Hyvä myös, että siinä on kova muovinen astia!
Se ei ole erityisen nopea, vaan se "jauhaa" sopivan nopeasti. Joten kiirettä ei saa pitää.

• Kuvassa on sähkökäyttöinen oksasilppuri ja sen vieressä muovilaatikko täynnä hakkeen palasia, asetettuna nurmikon päälle.
Ostin heidän 1800w poravasaransa viime vuonna hajoittamaan kiviä puutarhassa yhdessä 16mm kiilojen kanssa.
Ilman suurta kokemusta poravasarasta olen ollut erittäin tyytyväinen koneeseen! Niin tyytyväinen, että olen alkanut katsoa heidän muuta konevalikoimaansa.

• Tykkään
Jojje 73
  • Laddar…
Minulla on heidän uppopumppu sisäänrakennetulla kellukkeella, jota käytän pumppaamaan pois sadevesikaivosta huonolla virtauksella, kun vesi ei ehdi valua pois.

Ensimmäinen kului täysin loppuun, kun se yritti pumpata vettä täynnä soraa ja kiviä (minun vikani) monta tuntia, eikä varaosia ollut saatavilla, mutta sain täysin uuden takuuseen, mikä hoidettiin tyylikkäästi (oli täysin minun vikani, että se yritti pumpata hiekkaa ja soraa)!

• Tykkään
Jojje 73 ja 2 muuta
  • Laddar…
P
Voiko joku vahvistaa/kumota ennakkoluuloni siitä, että nämä ovat uudelleenbrändättyjä kiinatuotteita lisämaksulla, samaa luokkaa kuin Meec, Parkslide ym.? Jotka korostavat sitä, että ne on kehitetty Alankomaissa, mutta tuntuu huijaukselta.

Ostin Vonroc bänkborrin PD501AC ja kone on täysin ok harrastekäyttöön. Samat ominaisuudet kuin Bosch PBD40:llä. Mukana tulee yksinkertainen työstöruuvipuristin. Maksoin 1800 sisältäen toimituksen, nyt se myydään hintaan 1439 kr!!! Heidän kotisivuillaan sanotaan, että kuten amatööri toteaa, ne kehitetään NL:ssä ja valmistetaan Kiinassa aivan kuten Bosch PBD40.

Jos katsot koko klipin, jonka Anders julkaisi, Vonrocin jiirisaha oli yhtä hyvä kuin Metabon, mutta 1/3 hinnasta. Molemmilla on hyvät ja huonot puolensa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.