Ostin heidän 1800w poravasaran viime vuonna rikkoakseni kiviä puutarhassa yhdessä 16mm kiilojen kanssa.
Ilman suurempaa kokemusta poravasaroista olen ollut erittäin tyytyväinen koneeseen! Niin tyytyväinen, että olen alkanut katsomaan heidän muita konevalikoimiaan.
Hei Ludvig Katson samaa konetta ja tulen poraamaan jopa 18mm kallioon. Oliko kivissä, joita porasit, "tavallinen" ruotsalainen kova kivi? Onko sinulla mitään vinkkejä menettelytavasta, oliko sinulla matalat kierrokset? Mistä ostit porasi?
Nyt olen käyttänyt heidän kaakelin leikkuria. Olen ”jakanut” 150x900 klinkkerilaattoja ja se on toiminut hyvin!
Kun vertaa vuokraamista tämän ostamiseen, se kannatti minulle.
Negatiivista on, että vesiastia voisi olla hieman suurempi. Se tyhjenee melko nopeasti, joten on hyvä olla ämpäri käden ulottuvilla ja täyttää tarvittaessa.
Suojuksen terälle olisin halunnut kiinnittää johonkin asentoon, jotta näkisi paremmin sahatessa ilman rinnakkaisohjainta. Selkeästi tuli jonkin verran roiskeita, kun suojus nostettiin kokonaan ylös.
Rinnakkaisohjaimessa ei ole parasta ratkaisua säätämiseen. Mutta jos on hieman kärsivällinen, se ei ole ongelma.
Saha ei lohkaissut alussa. Mutta puolivälissä/lopussa noin 20-30 lpm jälkeen, reunat hieman lohkesivat. (kuitenkin vain laatan pinnalta) En tiedä, johtuiko se minusta, terästä vai siitä, että olin huolimaton veden täyttämisessä. Kaikki sahaamiseni peitetään listalla, joten en ollut kovin huolissani siitä.
Kuten näyttää olevan useimpien heidän työkalujensa kanssa, ne riittävät tavalliselle käyttäjälle. Lopputulos oli joka tapauksessa hyvä, kun ottaa huomioon, että se oli minulle ensimmäinen kerta
Hei kaikille!
Olen ostanut Vonroc poravasaran 6 joulen voimakkuudella. Olen testannut sitä nyt 10 mm poranterällä kivessä (harmaakivi), ja tähän mennessä se vaikuttaa toimivan hyvin. Olen porannut vasta 4 reikää, enää on vain 50-60 kpl 18 mm reikiä jäljellä.. Päivitys tulee aikanaan.
Vinkkejä onnistuneeseen poraukseen
Käytä mahdollisimman alhaista nopeutta
Osta useita poranteriä ja vuorottele niiden välillä, poraa vain 1-2 cm kerrallaan vaihdon välillä, varmista, että poranterä ei kuumene liikaa, jotta pystyt pitämään siitä kiinni.
Anna koneen levätä välillä, sinä myös tarvitset lepoa, ei ole hyväksi, että tärinää on liian kauan.. Näin vähennät ylikuumenemisen riskiä.
Älä unohda rasvata poranteriä.
Hei Ludvig, katson samaa konetta ja aion porata jopa 18 mm:n reikiä kallioon. Oliko kivet, joihin porasit, "tavallista" ruotsalaista kovaa kiveä? Onko sinulla vinkkejä menettelytavasta, käytitkö alhaista kierroslukua? Mistä ostit porasi?
Vastaan pari kuukautta myöhässä näen... Mutta olen porannut 16 mm poralla Biltemasta. Asun Smålannissa, joten tontilla on runsaasti kiviä halkaistavaksi...
Sulatin ensimmäisen porani, koska painoin liian kovaa. Pitäisi oikeastaan antaa koneen työskennellä itsenäisesti.
Terve ostin koneen ja olen porannut noin 10 kpl 18mm reikiä ja yli 30 kpl 12mm reikiä. Se vie jonkin aikaa, mutta kone tekee työnsä täysin ja oli jokaisen euron arvoinen!
Ostin heidän kap/gersågin https://vonroc.se/kap-och-geringssag-2200w-254mm
Sekä heidän sågbordin 749 kruunulla täytyy sanoa, että olen vaikuttunut siitä, kuinka hyvä laatu on hintaan nähden.
En ole vielä sahannut kovin paljon, mutta tähän mennessä olen todella tyytyväinen!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.