Olen remontoimassa keittiötä ja aion laittaa kaksoisgyproc:in lattiasilmukoiden päälle LK:n suositusten mukaisesti ja mietin, mitä kampakokoa tulisi käyttää kiinnitysaineessa gyproc-kerrosten välissä? Aion käyttää Ardex S48.

/H
 
Heikosti vastauksia täällä, joten piti etsiä muualta....Ilmeisesti pitäisi olla noin 8-10 kammentyyppiä
 
Malttamaton?
 
Olen melko varma siitä, että käytin 5mm kam. Se näyttää toimivan vielä 10 vuoden jälkeen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.