byggare henke sanoi:
mielestäni näin
kipsiveitsi on paras. blade-runner on niille, jotka eivät kipsaa niin usein.
sillä blade-runnerilla tulee ongelmia kipsiroskan kanssa veitsessä
Juuri siitä olin hieman epäileväinen, myös että magneetti irtoaa, kun se kuluu vähän. Tuntuu siltä, että pysyn vanhassa gyproc-leikkurissani, jossa on kaksoisterät.:)

Olen aina käyttänyt yleisveistä ja teräsviivoitinta/ojennuslistaa ja se on toiminut hyvin pieniin töihini. Sen jälkeen olen käyttänyt tavallista puuraspia. Kun teen epäsuoria leikkauksia, joissa pitää leikata vain pala levystä, kuten oven yläpuolelle, olen käyttänyt huonointa pistosahaani.

Yleisveitsi on halpa, viivoitin sopii kaikkeen mahdolliseen, raspista tulee varmaan pian tylsä. Jos sinulla on vain yksi pistosaha, siitä tulee nopeasti huonoin, kun ostat uuden.

Haluan sanoa, että pärjää todella hyvin suhteellisen yksinkertaisilla työkaluilla. Mutta kipsitöiden jälkeen ne ovat melko varmasti tylsiä.

W
Yksi vinkki on ostaa halvin pistosaha, jonka löydät esimerkiksi julasta, ja terät, leikkaa ne tarvitsemallesi pituudelle esim. 13mm, kuten kipsilevy on, niin voit työstää seiniä ilman että sahaat kiskoihin. Hyvä, jos täytyy sahata pala seinästä irti, palasta tulee suora ja siisti, ja sen voi laittaa takaisin tai käyttää mallina, tai jos tarvitsee tehdä kuten magnu, sahata pala irti mutta on liian laiska käyttämään käsisahaa ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.