Hei.
Vaihdoin lattian yhteen huoneeseen kesällä.
Ja sen yhteydessä irrotettiin joitain pätkiä jalkalistasta mahdollistamaan lattian asennuksen.

Vain pieniä paloja kulmien ympäriltä puuttuu, joten tuntuu turhalta vaihtaa koko huoneen jalkalista. Lisäksi muissa huoneissa on sama jalkalista. Vanha asunto, mutta luulen, että tämä jalkalista ei ole alkuperäinen vaan vaihdettu.

Voiko joku tässä kuvassa tunnistaa jalkalistan?
Ehkä on miljoonia erilaisia, joten ehkä mahdoton tehtävä?
Olen katsonut netistä tavallisista suurista rakennustavarataloista, mutta en mielestäni ole löytänyt mitään vastaavaa.
Ajattelin, että kysyn kuitenkin. Jollakin voi olla hyvä vinkki.
Kiitos etukäteen

Valkoinen jalkalista seinän alareunassa ja puulattia niiden alla; huoneen sisänurkka.

S Smarteus sanoi:
Hei.
Vaihdoin lattian eräässä huoneessa kesällä.
Samalla purettiin muutamia paloja jalkalistaa, jotta lattian asennus olisi mahdollista.

Vain pieniä paloja nurkissa puuttuu, joten tuntuu turhauttavalta vaihtaa koko huoneen jalkalista. Lisäksi muissa huoneissa on sama jalkalista. Vanha asunto, mutta uskon, ettei tämä jalkalista ole alkuperäinen, vaan vaihdettu.

Voiko joku tunnistaa jalkalistan tästä kuvasta?
Ehkä niitä on miljoonia erilaisia, joten ehkä tämä on mahdoton tehtävä?
Olen katsonut verkkokaupoista, kuten tavallisista suurista rakennustavarataloista, mutta en ole löytänyt mitään vastaavaa.
Ajattelin kuitenkin kysyä. Ehkä jollain on hyvä vinkki.
Kiitos etukäteen.

[kuva]
Onnistuitko löytämään oikean jalkalistan? Olen nimittäin etsimässä samaa jalkalistaa.

terveisin
Oskar

o.mansson o.mansson sanoi:
Onnistuitko löytämään oikean kannan? Olen nimittäin itse etsimässä samaa kantaa.

terveisin
Oskar
o.mansson o.mansson sanoi:
Onnistuitko löytämään oikean kannan? Olen nimittäin itse etsimässä samaa kantaa.

terveisin
Oskar
kyllä löysin lopulta.
http://panelochlist.se/ Tomteboganilla Tukholmassa.
En muista tarkalleen mikä se oli. Katso heidän dokumenttia listoista/kannoista.
Mutta heillä oli ainakin se profiili. :)
http://panelochlist.se/lib/panelochlist_lagerlista.pdf

Oli lopulta ihan ok - ainakin omasta mielestäni. Jollekin, joka ei ole koskaan tehnyt tämänkaltaista työtä aiemmin :)
Kulman puupaneelilla viimeistelty pilari keskeneräisessä huoneen nurkassa, lattialla suojapaperi ja teippiä. Kulma, missä puinen jalkalista ja vaalea seinä kohtaavat, suojattu maalarinpaperilla ja teipillä. Lattialista ja ovenkarmi puuprojektissa, taustalla paperia ja teippiä valmisteluvaiheessa. Huoneen nurkka viimeistelyvaiheessa, teippiä ja työkalut lattialla, pölynimuri edessä. Saha ja pölynimuri puulattialla vastamaalatun valkoisen seinän vieressä. Seinällä on uusi valkoinen pistorasia.

Mahtavaa, kiitos! Asun siellä nurkilla, joten pyörähdän siellä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.