Hei!
Olen ostanut vuonna 2006 rakennetun talon, olen etsinyt kaikista rakennusasiakirjoista!
Rakentajaa en saa kiinni, aiempi omistaja ei tiedä mitään.

Ainoa, josta olen melko varma, on että lattialista kutsutaan

Golvsockel Allmoge​

ja ainoa tuote, joka muistuttaa sitä mitä minulla on, on
https://www.duri.se/produkt/golvsockel-allmoge-vit/ mutta mielestäni profiili ei ole sama kuin minulla.

Takapuolella on painettu teksti, mutta en pysty tulkitsemaan sitä :/ Apua arvostettaisiin!

kiitos / linus

• Puinen allmogejalkalistan profiili, joka on asetettu viivaimen päälle mittakaavan näyttämiseksi.
  • Lähikuva puisen golvsockel Allmoge -listan takapuolesta, jossa näkyy himmeä painatus ja selvästi erottuva tekstuuri.
  • Seinän puupaneeli, jossa on heikosti näkyvissä oleva teksti ja numero.
Jos sinulla on tuo pala kädessä, voit vain mennä sahalle ja verrata sitä siihen, mitä on saatavilla. Todennäköisesti sama kuin sinulla. Allmoge.

J jonaserik sanoi:
Jos sinulla on se pala kädessäsi, ei muuta kuin mennä puutavaraliikkeeseen ja verrata siihen, mitä siellä on. Todennäköisesti sama kuin sinulla. Allmoge.
valitettavasti en ole saanut apua yhdelläkään puutavaraliikkeellä, mihin olen mennyt pala kädessä.
Siksi laitan tietoja ja kysymyksen tänne. Toivon löytäväni jonkun, jolla on enemmän kokemusta tai tietoa kuin amatööreillä puutavaraliikkeissä...

Mielestäni saman profiilin löytäminen ei pitäisi olla niin vaikeaa, mutta valitettavasti ei tällä kertaa.

BirgitS
Profiili on melkein 20 vuotta vanha, joten on suuri riski, että se on poistettu valikoimasta tähän mennessä. Joku on voinut ajatella, että valmistusta voi yksinkertaistaa jotenkin hintojen alentamiseksi ja sitten ulkonäkö ei ole enää aivan sama.

Stefan N Stefan N sanoi:
Melko samanlainen. [linkki]
Kyllä, se päätyy ehkä tähän, jos etsintäni ei kanna hedelmää.

BirgitS BirgitS sanoi:
Profiili on melkein 20 vuotta vanha, joten on suuri riski, että se on poistettu valikoimasta tähän mennessä. Joku on saattanut ajatella, että valmistusta voidaan yksinkertaistaa jotenkin hintojen painamiseksi ja sitten ulkonäkö ei ole enää täysin samanlainen.
Kyllä epäilen, että niin on

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.