Ei, mutta aivan kuten asbesti, altistumme niille rajoitetuissa määrin päivittäin ajattelematta liikaa. Kuinka usein siivoamme koko keittiön päästäksemme eroon arseenista sen jälkeen, kun olemme keittäneet riisiä?
 
  • Haha
  • Tykkään
Prodigys ja 1 muu
  • Laddar…
Joten sen ei pitäisi olla mitään suurempaa vaaraa minun osaltani siis? Sitten minun pitää vain huolehtia, ettei he poraa sinne tai vastaavaa. Sen jälkeen ei haittaa, että pyyhkii kostealla koko asunnon kun se on valmis :) tulee puhdasta ja hienoa! Silloin voin lopettaa olla huolissani asbestista.
 
Magnus E K
Vakavat käsityöläiset pitäisi tietää, missä asbestia voi olla, erityisesti jos sitä ei esiinny "odottamattomasti". Klinkkeriliima/sauma talossa, joka on rakennettu ennen kieltoa, ei ole odottamatonta, mutta se ei tarkoita, että sitä aina on, koska se ymmärtääkseni lisättiin manuaalisesti asennuksen yhteydessä. On olemassa hyviä tapoja kunnostaa tällainen kylpyhuone (erityisesti, jos siellä on ikkuna). Käsityöläiset ovat muuten niitä, jotka altistuvat eniten. Mutta tästä varmasti huijataan melko paljon.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.