Vakavat käsityöläiset pitäisi tietää, missä asbestia voi olla, erityisesti jos sitä ei esiinny "odottamattomasti". Klinkkeriliima/sauma talossa, joka on rakennettu ennen kieltoa, ei ole odottamatonta, mutta se ei tarkoita, että sitä aina on, koska se ymmärtääkseni lisättiin manuaalisesti asennuksen yhteydessä. On olemassa hyviä tapoja kunnostaa tällainen kylpyhuone (erityisesti, jos siellä on ikkuna). Käsityöläiset ovat muuten niitä, jotka altistuvat eniten. Mutta tästä varmasti huijataan melko paljon.