8 037 lukukertaa ·
6 vastausta
8k lukukertaa
6 vastausta
Tulin asentaneeksi höyrynsulun tuulensuojapaperin sijaan
Sain tänään täydellisen aivokatkoksen, kun minun piti asentaa tuulensuoja. Luulin ostaneeni kaksi rullaa windyä, mutta yksi niistä olikin höyrynesto. En kuitenkaan huomannut sitä ennen kuin se oli jo asennettu, kunnes ilmeisesti sain lukutaitoni takaisin.
Täytyykö minun tehdä uudelleen? (olisi aika työlästä, sillä 3 neljästä sivusta on jo saanut höyryneston ja tuuletusrimat). Vuoden ympäri lämmitettävä attefalleri, jossa se on kiinni ja aion laittaa muovin sisäpuolelle. Kylpyhuoneen ulkoseiniin ajattelin laittaa kuitenkin höyrynesto, joten sinne tulisi siinä tapauksessa kaksinkertainen kerros höyrynestoa.
Täytyykö minun tehdä uudelleen? (olisi aika työlästä, sillä 3 neljästä sivusta on jo saanut höyryneston ja tuuletusrimat). Vuoden ympäri lämmitettävä attefalleri, jossa se on kiinni ja aion laittaa muovin sisäpuolelle. Kylpyhuoneen ulkoseiniin ajattelin laittaa kuitenkin höyrynesto, joten sinne tulisi siinä tapauksessa kaksinkertainen kerros höyrynestoa.
Miten on höyryjarrun kanssa, päästääkö se läpi vähän kosteutta molempiin suuntiin vai onko se enemmän tiivis toiseen suuntaan?O olssono sanoi:Sain tänään täydellisen aivokatkoksen, kun piti asentaa tuulensuojalevy. Luulin ostaneeni kaksi rullaa windyä, mutta yksi niistä osoittautui olevan höyryjarru. En kuitenkaan huomannut sitä ennen kuin se oli paikallaan, kun ilmeisesti sain lukutaitoni takaisin.
Pitääkö minun tehdä uudestaan? (olisi aika ikävää, koska 3 neljästä sivusta on jo saanut höyryjarrun ja tuuletuslaudat). Ympärivuotisesti lämmitetyssä attefall-talossa se on asennettu, ja aion laittaa muovia sisäpuolelle. Kylpyhuoneen ulkoseinillä ajattelin kuitenkin käyttää höyryjarrua, joten siellä olisi siinä tapauksessa kaksinkertainen kerros höyryjarrua.
Miten päin olet sen siinä tapauksessa asentanut? Joka tapauksessa sinulla on nyt rakenne, joka sulkee kosteuden seinään. Sitä voidaan pitää vähemmän optimaalisena.
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 429 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 429 viestiä
Kuten olen ymmärtänyt, se ei ole niin.A andersmc sanoi:
Höyryjarru on yli 10 kertaa niin "höyrytiivis" (ei oikea sana) kuin tuulensuojakangas ja 5 kertaa tiiviimpi kuin tavallinen tuulensuojapaperi.
Klikkaa tästä vastataksesi