Sain tänään täydellisen aivokatkoksen, kun minun piti asentaa tuulensuoja. Luulin ostaneeni kaksi rullaa windyä, mutta yksi niistä olikin höyrynesto. En kuitenkaan huomannut sitä ennen kuin se oli jo asennettu, kunnes ilmeisesti sain lukutaitoni takaisin.

Täytyykö minun tehdä uudelleen? (olisi aika työlästä, sillä 3 neljästä sivusta on jo saanut höyryneston ja tuuletusrimat). Vuoden ympäri lämmitettävä attefalleri, jossa se on kiinni ja aion laittaa muovin sisäpuolelle. Kylpyhuoneen ulkoseiniin ajattelin laittaa kuitenkin höyrynesto, joten sinne tulisi siinä tapauksessa kaksinkertainen kerros höyrynestoa.

• Rakennuksen ulkoseinä, jossa on asennettuna Monarvap Sd 5 -höyrynsulku. Pystysuorat tukilaudat erottavat höyrysulun osat toisistaan.
Rickard.
Revi ja vaihda.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
1
  • Laddar…
Minulla ei ole tarvittavaa tietoa sanoakseni juuta tai jaata siitä, että antaa sen jäädä paikalleen.

Mutta helkkari, kuinka ärsyttävää sinulle, että se lukee niin suoraan selkokielellä kankaalla :crysmile:

Tsemppiä :strong:

• Tykkään
Appendix
  • Laddar…
Tomture61
Höyrynsulkukangas on tiiviimpi kuin tuulensuojakangas.
Tuulensuojakangas päästää kosteuden läpi paremmin kuin höyrynsulkukangas.

• Tykkään
Appendix
  • Laddar…
O olssono sanoi:
Sain tänään täydellisen aivokatkoksen, kun piti asentaa tuulensuojalevy. Luulin ostaneeni kaksi rullaa windyä, mutta yksi niistä osoittautui olevan höyryjarru. En kuitenkaan huomannut sitä ennen kuin se oli paikallaan, kun ilmeisesti sain lukutaitoni takaisin.

Pitääkö minun tehdä uudestaan? (olisi aika ikävää, koska 3 neljästä sivusta on jo saanut höyryjarrun ja tuuletuslaudat). Ympärivuotisesti lämmitetyssä attefall-talossa se on asennettu, ja aion laittaa muovia sisäpuolelle. Kylpyhuoneen ulkoseinillä ajattelin kuitenkin käyttää höyryjarrua, joten siellä olisi siinä tapauksessa kaksinkertainen kerros höyryjarrua.
Miten on höyryjarrun kanssa, päästääkö se läpi vähän kosteutta molempiin suuntiin vai onko se enemmän tiivis toiseen suuntaan?

Miten päin olet sen siinä tapauksessa asentanut? Joka tapauksessa sinulla on nyt rakenne, joka sulkee kosteuden seinään. Sitä voidaan pitää vähemmän optimaalisena.

Rickard.
A andersmc sanoi:
Miten on höyryjarrun kanssa, päästääkö se hieman kosteutta läpi molempiin suuntiin vai onko se tiiviimpi toiselle suunnalle?
Kuten olen ymmärtänyt, se ei ole niin.

Höyryjarru on yli 10 kertaa niin "höyrytiivis" (ei oikea sana) kuin tuulensuojakangas ja 5 kertaa tiiviimpi kuin tavallinen tuulensuojapaperi.

Hapanta mutta onneksi huomasit sen nyt eikä silloin, kun puolet paneelista oli paikoillaan. Sinun täytyy vaihtaa se, kaikki muu on hulluutta ja luokitellaan rakennusvirheeksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.