Hei!

Minulla on joitakin vanhoja reikiä joissakin huoneissa vanhoista antennikaapeleista, jotka on aikoinaan porattu kylmälle ullakolle. Minulla on myös verkkokaappi pesutuvassa, jonne kaikki verkkokaapelit menevät ullakolta ja alas kattoon. Miten täytän parhaiten nämä reiät, jotta en saisi kylmää ilmaa alas reikiin ja kosteaa lämmintä ilmaa ylös ullakolle? Onko oikea ratkaisu uretaani vai jotain muuta?

Yst. terv. Andreas
 
Ylös.
 
Ei ole varmaan niin tarkkaa. Mikä tahansa saumausmassa/tasoite toimii varmaan. Ottaisin lateksisauman. Saumavaahto tuntuu liioittelulta tässä. Sottaista kuin h-lvetti, ja ei anna hyvää pintaa maalaukselle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.