Minulla oli kolme puolikasta klinkkeriä, jotka olivat rumia ja tarvitsivat vaihtoa, joten poistin ne vaihtaakseni uusiin. Aiemmin pohjatyö oli todella huono, lähinnä liikaa lattialiimaa ja sitten keraamista liimaa, joka piti laatat paikallaan. Seisovat paneelipalat ja keskimmäinen sääntely ovat eivät täysin kiinnitettyjä, vaan heiluvat hieman.

Nyt mietin, miten olisitte tehneet saadaksenne sen täysin tukeva? Yksi ajatus on ruuvata/kiinnittää paneelipalat ja keskimmäinen sääntely, ja sitten pohjustaa ja täyttää kaikki betonilla samalle korkeudelle kuin lattialevy klinkkeri, joka on paikallaan?

Minulla on myös yksi Ardex S48 säkki, joka on ylimääräisenä ja voisi käyttää.

Toinen ajatus on vain laittaa kapea rivi klinkkereitä siihen kohtaan, jossa on hyvä tuki lattialevystä/lattialevystä, ja sitten rakentaa laittaa leveä litteä kynnyskivi. Silloin ei ole samanlaista tarvetta täysin tukevalle alustalle kynnyksen alla. Ideoita otetaan mielellään vastaan...

• Puoliksi poistettu laatta-alue lattialla, jossa näkyy puulistat ja tarpeeton laaste. Rakenteen korjaus on kesken.
Olin todennäköisesti poistanut "kaiken", sahannut pystypaneelin pois alhaalla olevan säännön kohdalta, sahannut pois "löysän" pitkittäissäännön sekä poistanut nämä kaksi lyhyttä säännönpalaa.

OK! Mutta mitä olisit tehnyt sitten?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.