Hei!

Olen kiinnostunut valmistamaan omia tolpanhattuja. Miten pyramidin tekee parhaiten? Mitä työkaluja tarvitaan, katso esimerkki kuvasta

• Puisesta pyramidin muotoisesta pylväshatusta.
J J-hus sanoi:
Hei!

Olen kiinnostunut tekemään omia tolpanhattuja. Miten parhaiten tehdään pyramidi? Mitä työkaluja tarvitaan, katso esimerkki kuvassa
löysin oman ratkaisun, leikkasin palat 120 niin, että minulla oli neliönmuotoisia paloja. Asetin ne pystyasentoon sahaan. Laitoin tukipuut vastustukseksi vasemmalle ja oikealle. Käänsin sahaa 22,5 astetta. Leikkasin sitten kaksi puolta per palikka. Siirsin sen jälkeen vastustuksia muutaman millimetrin. Leikkasin seuraavat kaksi puolta. Vips, se oli valmis.

J J-hus sanoi:
löysin oman ratkaisun, leikkasin palat 120 niin, että minulla oli neliönmuotoisia paloja. Asetin ne pystyasentoon sahaan. Asetin tukipuut vasemmalle ja oikealle puolelle. Kulmista sahaa 22,5 astetta. Leikkasin sitten kaksi sivua per palikka. Sitten siirsin tukipuita muutaman mm. Leikkasin seuraavat kaksi sivua. Ja se oli valmis.
Puinen valmistusprojekti, jossa on esillä punaruskeita lautoja ja kappeja valkoisen talon edustalla. Puinen valmistusprojekti, jossa on esillä punaruskeita lautoja ja kappeja valkoisen talon edustalla.

• Tykkään
Åsalouise ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.