Hei, olen eristämässä lisää kesämökkiäni ja asentamassa vaakasuuntaista paneelia.

Mutta kun olin asettanut ruoteen ilmarakoa varten, aloin epäröidä, teenkö oikein. Onko se kunnossa niin kuin olen asentanut sen, vai pitäisikö sen olla avoin alhaalta/ylhäältä, jotta ilma pääsee liikkumaan vapaasti?

• Kesämökin seinä, johon on asennettu vaakapaneeli ja tukirakenteet ilmanvaihtoa varten. Rakennusmateriaalia maassa.
kulle
Se on hyvä niin kuin olet tehnyt, mutta tuulensuoja on laitettu väärään suuntaan?

kulle kulle sanoi:
Voit tehdä sen niin kuin olet tehnyt, mutta olet laittanut tuulensuojan väärin päin?
Ei voi olla totta. En ole edes huomannut sitä. Tietysti olen tehnyt niin. Onneksi huomasit sen.

Jos on tarkoitus asentaa vaakalaudoitus suoraan koolauksiin, et voi käyttää mainitsemaasi vaakasuoraa koolausta alimpana, ilman on päästävä kiertämään. Jos tulee vielä yksi kerros koolauksia, ei ole ongelmaa.

Suosittelen puhdistamaan talon alta, se parantaa kosteustilannetta lattian alla ja voi antaa positiivisia vaikutuksia sisäilmastolle. (y)

B bossespecial sanoi:
Suosittelen talon alustan puhdistusta, se parantaa kosteustilaa lattianiskojen suhteen ja voi tuoda positiivisia vaikutuksia sisäilmastolle.(y)
Etkö mielestäsi ole siistiä? =) Se pitäisi tehdä heti, kun rakennus on valmis.

B bossespecial sanoi:
Jos on tarkoitus asentaa vaakapaneeli suoraan koolauksiin, et voi pitää mainitsemaasi vaakasuoraa koolausta alhaalla, ilman täytyy päästä kulkemaan. Jos tulee vielä yksi kerros koolauksia, se ei ole ongelma.
Mutta voiko yläosan säilyttää vai pitääkö myös siellä olla auki?

Avoin ylä- ja alapuolelta. Älä unohda laittaa musbandia, jotta siitä ei tule jyrsijöiden moottoritietä paneelin taakse.

useless useless sanoi:
Avoin ylhäältä ja alhaalta. Älä unohda asettaa musband niin siitä ei tule jyrsijämoottoritietä paneelin taakse.
Mutta niitä tarvitaan kai vain alhaalta?

Kyllä, musband behövs vain alhaalta.

useless useless sanoi:
Ja, musbandet behövs bara nedtill.
Vilken amatör jag blev plötsligt. Men på den igen bara =)

Seuraava kysymys. Kuinka tiiviisti tuulensuoja täytyy asentaa eristykseen nähden? Onko väliä, jos siinä on pieniä pullistumia, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. Ei ryppyjä

Ei se mitään.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.