2 112 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Todistus seinän purkamisesta
Hei!
Asun BRF:ssä ja haluan purkaa seinäni keittiön ja olohuoneen välillä. Katso punainen merkintä kuvan vasemmassa alakulmassa.
Huomaa, että useat henkilöt BRF:ssä ovat purkaneet juuri tämän seinän omassa asunnossaan.
Kaveri, joka voi purkaa seinäni, haluaa paperin siitä, että se ei ole kantava. BRF sanoo, että minun "omistamanani" seinänä minun pitäisi varmistaa se itse.
Pitäisikö minun ottaa yritys, joka voi koputtaa vähän seinää ja kirjoittaa todistus? mitä se voisi maksaa?
Onko teillä mitään vinkkejä?
Terveisin Johan
Asun BRF:ssä ja haluan purkaa seinäni keittiön ja olohuoneen välillä. Katso punainen merkintä kuvan vasemmassa alakulmassa.
Huomaa, että useat henkilöt BRF:ssä ovat purkaneet juuri tämän seinän omassa asunnossaan.
Kaveri, joka voi purkaa seinäni, haluaa paperin siitä, että se ei ole kantava. BRF sanoo, että minun "omistamanani" seinänä minun pitäisi varmistaa se itse.
Pitäisikö minun ottaa yritys, joka voi koputtaa vähän seinää ja kirjoittaa todistus? mitä se voisi maksaa?
Onko teillä mitään vinkkejä?
Terveisin Johan
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 121 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 121 viestiä
Rakennesuunnittelijan, jonka palkkaat, ei pitäisi tyytyä koputtamaan seinää, koska se ei kerro paljonkaan, vaan hänen tulisi tarkistaa raudoituspiirustukset ja muut rakennesuunnitelmat sekä yhdistää se tietämykseen siitä, miten kyseisen aikakauden talot on rakennettu.
Omatoimirakentaja
· Arvika
· 1 527 viestiä
Yksi vinkki ennen kuin palkkaat suunnittelijan on etsiä kaikki saatavilla olevat rakennuspiirustukset talosta. Näitä löytyy varmasti kaupunginrakennusvirastosta. Jos suunnittelijan täytyy alkaa etsiä, se maksaa turhan paljon rahaa. Jos saat käsiisi joitakin piirustuksia, voit myös laittaa ne tänne, niin saat ainakin vihjeen tilanteesta 
Klikkaa tästä vastataksesi