Onko kenelläkään täällä vinkkiä sopivasta aineesta tiivistämään läpivienti kellariseinän läpi, noin puoli metriä maanpinnan alapuolella? Putki on PE (polyeteeni) kaapelinsuojaputki, halkaisijaltaan 50 mm, kellariseinä on kevytbetonia, paksuus 250 mm, reikä on noin 57 mm halkaisijaltaan.