Onko kenelläkään täällä vinkkiä sopivasta aineesta tiivistämään läpivienti kellariseinän läpi, noin puoli metriä maanpinnan alapuolella? Putki on PE (polyeteeni) kaapelinsuojaputki, halkaisijaltaan 50 mm, kellariseinä on kevytbetonia, paksuus 250 mm, reikä on noin 57 mm halkaisijaltaan.
 
tavallinen ulkokäyttöön tarkoitettu saumausmassa byggmaxista tai vastaavasta ulkopuolelle tiivistämiseksi ja ehkä hieman saumausvaahtoa sisäpuolelle eristämiseksi? Käytä vain erittäin varovaisesti saumausvaahdon määrän kanssa. Se turpoaa kuin h-lvetti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.