Mikä slang on se? Mikä on syy, miksi haluat tiivistää? Sisäseinä vai ulkoseinä?
Se on paineilmaslang, jonka olen vetänyt lattian/katon läpi varastosta/kylmäsäilöstä, missä kompressori on, ylös talon "puuverstaaseen". En halua, että eläimet/hyönteiset pääsevät taloon sitä kautta.