Hei !

Mitä tuotetta suosittelisitte tiivistykseen betonin ja letkun välillä? Betyl?
 
  • Harmaa, kuvioitu letku menee betoniin poratusta reiästä valkoisen laudan läpi.
Mikä slang on kyseessä? Mikä on syy siihen, että haluat tiivistää? Sisäseinä vai ulkoseinä?
 
Thyro89 Thyro89 sanoi:
Mikä slang on se? Mikä on syy, miksi haluat tiivistää? Sisäseinä vai ulkoseinä?
Se on paineilmaslang, jonka olen vetänyt lattian/katon läpi varastosta/kylmäsäilöstä, missä kompressori on, ylös talon "puuverstaaseen". En halua, että eläimet/hyönteiset pääsevät taloon sitä kautta.
 
Hieman tasoituslaastia?
 
  • Tykkään
MrMinkhe
  • Laddar…
Staffans2000
Ota mitä tahansa, mitä sinulla on kotona.
 
  • Tykkään
[SKPG]Zamora ja 2 muuta
  • Laddar…
Kuten edellinen puhuja, menee kyllä hyvin melkein millä tahansa, laita vähän eristystä sinne missä se onnistuu ja tiivistä jollakin massalla
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.