2 571 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
tiivistää hormi sisäpuolelta?
Hei! Haluaisin saada vähän neuvoja, kuinka tiivistää piippu sisäpuolelta. Olin mukana muutama vuosi sitten, mutta olen unohtanut miten se tehdään. Silloin muurari teki työn, minä olin vain apulainen. Muistan, että meillä oli köysi ja iso sieni, ja kaadoimme jonkinlaista laastia ylhäältä päin. Minkälaista tiivistyslaastia pitäisi käyttää, ja pitäisikö se puhdistaa sisäpuolelta?
Ystävällisin terveisin, Lars
Ystävällisin terveisin, Lars
moi Snuttjulle! kiitos vinkistä erittäin perusteellisesta linkistä, se on loistava. Ainoa asia, jota vähän epäröin, on, pitäisikö käyttää c-bruk tai keramex, joka on yksi keraamisen massan tuotemerkeistä, joita käytetään. Erittäin antoisaa luettavaa linkissä. Terveisin lars
Mielenkiintoinen ketju luettavaksi, täytyy sanoa. Olen työskennellyt tämän parissa useita vuosia ennen kuin vaihdoin töihin jalostamolle, mutta autan edelleen ystäviä ja tuttavia. Todella kekseliästä sinulta zingo lähes kaiken oikein. Minulla on vain yksi huomautus ja se on muurilaastin valinta. Jos se on tarkoitettu ilmanvaihtokanaville, C-laasti on hyvä vaihtoehto, muuten olisin suositellut B-laastia palokanaville ja mielellään jotain tulenkestävää suojakerrokseksi. Palokanavat voidaan hyvin vetää "sileiksi" B-laastilla pari kertaa ja antaa sen kuivua vetojen välillä niin, että "halkeilua" ei ilmene samassa kohtaa joka kerta. Sitten vedetään kaksi kertaa peräkkäin tulenkestävällä laastilla, joita on runsaasti markkinoilla, ja kerran "kuivana" jälkeenpäin saadaksesi ylimääräisen laastin mukaasi.
Muuten käytän Krejs- ja säkkikangasta vedoissani, toimii puhdistukseen ja sitten päälle säkkikangas ja se on valmis "vetoon". Haluan mielelläni, että koko kanavan pituudelta on vakio kova paine, ettei laasti ole liian paksua ja aiheuta kavennusta, hidasta savukaasuja, mikä heikentää vetoa.
Linkki menetelmään, jolla työskentelin aiemmin http://www.skorstensfolket.se/ mikä on yksi monista, mutta kaikki ovat suurin piirtein samanlaisia. Vinkkejä ja ideoita koskien vinssijärjestelmää, joka ostetaan Biltema:sta (esim. Artikelnr:15-8640) ja hitsataan tukeva runko.
Onnea matkaan, ottakaa yhteyttä jos on jotain ///Jonas
Muuten käytän Krejs- ja säkkikangasta vedoissani, toimii puhdistukseen ja sitten päälle säkkikangas ja se on valmis "vetoon". Haluan mielelläni, että koko kanavan pituudelta on vakio kova paine, ettei laasti ole liian paksua ja aiheuta kavennusta, hidasta savukaasuja, mikä heikentää vetoa.
Linkki menetelmään, jolla työskentelin aiemmin http://www.skorstensfolket.se/ mikä on yksi monista, mutta kaikki ovat suurin piirtein samanlaisia. Vinkkejä ja ideoita koskien vinssijärjestelmää, joka ostetaan Biltema:sta (esim. Artikelnr:15-8640) ja hitsataan tukeva runko.
Onnea matkaan, ottakaa yhteyttä jos on jotain ///Jonas
Klikkaa tästä vastataksesi