Hei,

Kuvassa on uusi kellarin katto mäntypuusta, kellarin seinää vasten. Välit ovat noin 5-20mm.

Minulla on noin 50 juoksumetriä, jotka haluan "tiivistää" saadakseni ne kohtuullisen tiiviiksi pölylle ja vedolle, koska palkisto on avoin yläpuolella. Olen jättänyt raon, jotta puu voi liikkua. Lisäksi kellarin seinä on epätasainen.

Ehdotuksia, mitä käytän tämän raon/välin tiivistämiseen? Joka samalla sallii puun liikkua.

Uusi mäntykatto, jossa on 5-20 mm:n rako seinän ja katon välillä kellarissa. Puu ja epätasainen seinä näkyvät. Uusi kellarin kattopaneeli puusta, jossa rako seinän ja paneelin välissä. Rako näkyy kuvassa.

S
Miksi puu liikkuu, minun kohdallani se ei liiku
Vaikea saada kattolista paikalleen, voitko kestää asettaa höylätty palanen (muodostaa kehyksen ympärille), niin on eri kokoja, jotka kiinnität kattoon
Se tulee näkymään melko hyvin, käytitpä mitä tahansa, koska rako ei ole tasainen vai oletko vain vähän oikaissut sahauksessa, erityisesti kuvassa 2, kun katon ja seinän saumassa on linja, se tulee näyttämään vinolta

Tiivisteen pitää olla paikallaan ennen listoja jne., koska se on useamman vuoden päässä ajallisesti.

Joko täytetään jollakin massalla tai laitetaan sinne jokin kohtuullisen tiivis lista/tiiviste.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.